بهترین روش تقویت مژه
نوشته شده توسط : نت ویر

شاید شما هم جزو افرادی باشید که از نداشتن مژه رنج می برند، اهمیت داشتن مژه های بلند و زیبا به قدری زیاد است که یکی از اجزای زیبایی در صورت مژه است. اگر دنبال بهترین روش تقویت مژه هستید با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

قسمت اول

مژه ها هم مانند موی سر نیاز به تقویت دارند برای رشد مژه های ریخته شده راهکارها و روشهای زیادی می توان انجام داد.

روش طبیعی و خانگی

اولین روش برای داشتن مژه های زیبا داشتن تغذیه حاوی پروتئین است این مواد درمانی را در رژیم غذایی بگنجانید و مصرف کنید وهم از آن ها می توانید به عنوان پرپشت کننده مژه استفاده کنید.

روش مصنوعی کاشت مژه

بسیاری از خانم هایی که با روش طبیعی جواب نمیگیرند مجبور می شوند از مژه مصنوعی استفاده کنند استفاده از مژه های مصنوعی هم بصورت دائم هم بصورت موقت انجام می شود.اما کنده شدن مژه بر اثر اکستنشن یکی از عیبهای است که این روش دارد.

روش تقویت مژه با کراتین

به منظور تقویت و پرکنندگی مژه ها از مواد طبیعی و مکمل مانند کراتین که مژه به آن نیاز دارد استفاده می شود.رشد و استحکام مژه در این روش به دلیل جذب مواد معدنی روی مژه ها تاثیر زیادی در بلندی و خوش حالتی آن دارد.

قسمت دوم

بهترین روش تقویت مژه لیفت و لمینت مژه می باشند, این روش در واقع دو منظوره عمل می کند به این صورت که هم به بلند شدن مژه چشم و حالت دارشدن آن کمک می کند و هم مژه را فردار میکند .

لیفت مژه

لیفت کردن یعنی کشیدن پس با لیفت مژه های شما کشیده وبلند میشوند اما این روش بطور دائمی مژه های شما را بلند نگه نمی دارد و باید بعد از گذشت سه ماه  با مراجعه به آرایشگر ماندگاری لیفت و لمینت مژه را افزایش دهید.

لمینت مژه

یکی از طبیعیترین و بهترین روش تقویت مژه است که باعث رشد مجدد مژه های طبیعی فرد می شود. لمینت مژه  با به کارگیری کراتین و ژلاتین به ضخیم شدن و تیره شدن مژه کمک میکند.

 

سالن زیبایی الماس نشان با دادن مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای امکان ورود به بازار کار را برای هنرجو فراهم می کند جهت ثبت نام در دوره های آموزش آرایشگری  با ما در تماس باشید.

از دوره های آموزشی مجموعه میتوان به آموزش شینیون مو، آموزش کاشت ناخن و ... اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 835
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: