مراقبت های بعد از کاشت ریش و سبیل
نوشته شده توسط : نت ویر

مراقبت های بعد از کاشت ریش و سبیل  باید برای موهای کاشته شده و پوست انجام گردد تا مشکلی بعد از کاشت ایجاد نشود.در خصوص مراقبت های بعد از این عمل نیز باید به اطلاع تان برسانیم که ۱۰ روز پس از عمل، باید با استفاده از قیچی کوتاه بشوند تا به آن ها این امکان داده شود که بزرگتر شوند.این نکته بسیار مهم است که با تیغ های معمولی تا شش ماه پس از عمل ریش و سبیلی که  پس از کاشت رشد کرده اند را نمی توان اصلاح کرد.

معمولا توصیه می شود که پس از حداقل شش ماه اولین اصلاح صورت بعد از کاشت ریش انجام شود. در ۵ روز اول پس از عمل کاشت ریش و سبیل ، تا جایی که دوره ریکاوری به طول می انجامد، منطقه پیوند شده باید خشک نگه داشته شود. در روز دوم بعد از کاشت مو، بیماران قادر به رفتن به منزل و انجام فعالیت های با شدت کم هستند، با این حال طی سه تا چهار روز اول مشخص است که روی چهره درمانی صورت گرفته است.

مراقبت های لازم بعد از کاشت ریش و سبیل

نواحی جراحی را تمیز نگه دارید. مهم است که بیماران صورت و محل اهدا کننده روی پوست سر را تمیز نگه دارند تا از عفونت و سایر عوارض جانبی بالقوه جلوگیری شود. دستورالعمل‌های تمیز کردن ارائه شده توسط جراح خود را به عنوان بخشی از برنامه مراقبت پس از عمل دنبال کنند.

پماد آنتی بیوتیکی باید به صورت گفته شده، استفاده شود تا به روند بهبودی کمک نماید.برای چندین روز آینده بعد از جراحی، حتما صاف روی پشت بخوابند به جای اینکه روی شکم یا پهلو باشند. اطمینان حاصل کنند که برای کمک به فرایند بهبودی، سر خود را با چند بالش بالا نگه دارند

فعالیت‌هایی که بعد از کاشت ریش به روش های رایج و سنتی باید از آن‌ها اجتناب کنید

پس از عمل جراحی کاشت ریش، ، از فعالیت‌های زیر اجتناب کنید:

·         لمس کردن، مالیدن، و خراشیدن چانه و گونه‌ها

·         قرار دادن صورت در معرض نور مستقیم خورشید

·         فعالیت بدنی شدید یا قوی

·         استفاده از رقیق کننده‌های خون یا داروهای مشابه

·         سیگار کشیدن و استفاده از محصولات تنباکو

·         نوشیدن مشروبات الکلی

·         شنا کردن

·         استفاده از وان حمام داغ

·         رفتن به اتاق بخار و سونا

برای کاشت ریش طبیعی باید به کجا مراجعه کنید؟

برای اینکه تراکم موهای صورت را به روش کاشت افزایش دهید بهتر است به متخصص زیبایی و متخصص کاشت مو خوب و یا  کلینیک های معتبر مراجعه کنید.متخصصان زیبایی وضعیت ریش ها و موهای صورتتان را بررسی خواهند کرد و بهترین روش کاشت را با توجه به شرایط صورت و پوستتان در اختیارتان قرار خواهند داد .هم چنین نکات لازم برای اولین جلسه ی کاشت را  در اختیارتان قرار میگیرد.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: