آشنایی با تکنیک ها و اصول آرایش قبل از عکس گرفتن (بخش دوم)
نوشته شده توسط : نت ویر

در بخش اول آموزشگاه آرایشگری زنانه الماس نشان درباره فوندانسیون کلی صورت و موادی که پس از آن روی صورت اعمال می‌شود صحبت کرد. در این بخش به تاثیر آرایش چشم، ابرو و مژه و تعدادی ترفند دیگر پیش از عکس گرفتن خواهد پرداخت.

آرایش چشم و ابرو

۱-پر کردن فضای ابروها (آموزش تاتو)

برخی از افراد ممکن است ابرو کم پشت داشته باشند. تصویر این افراد پس از عکس گرفتن نشان می‌دهد که ابروهای کمی دارند. به علاوه ابروها واقعا آن‌گونه که هستند، نیز نشان داده نمی‌شوند.

۲-هایلایت کردن پلک بالایی

به کمک هایلایتر رو و بالای پلک خود را، به سمت خارج هایلایت کنید. سعی کنید از یک مداد یا براش پهن استفاده کنید تا از تعداد دفعاتی که مداد را روی پلک می‌کشید کاسته شود.

۳-عدم استفاده از سایه های چشم درخشان و منعکس کننده

دقیقا مانند فوندانسیون پوست که بهتر است از مواد درخشان کننده و خیره کننده استفاده نشود، در خصوص آرایش قبل از عکس گرفتن نیز این قضیه صادق است.

۴-اعمال سایه روشن تیره در پشت چشم

استفاده از سایه روشنی که کمی تیره‌تر از رنگ پوست صورت شما است مد نظر ما است. سایه‌ای که کمی تیره‌تر از رنگ پوستتان است را به صورت خود اعمال کنید. سایه را از گوشه داخلی چشم شروع کنید و به خارج از چشم هدایت کنید.

۵-برای آرایش قبل از عکس گرفتن خط چشم پایین باید تیره تر باشد

کشیدن یک خط نازک با فاصله اندکی از رستنگاه مژه، می‌تواند چشم شما را کمی بزرگ‌تر در عکس نشان دهد. از پر رنگ کردن خطوط چشم اجتناب کنید. چنانچه تمام حاشیه چشم را خط بکشید چشم شما در تصاویر و عکس‌ها کوچکتر نشان داده خواهد شد.

۶- هایلایت کردن گوشه‌های داخلی چشم

از همان هایلایتری که برای شاخص کردن ناحیه بین ابروها و پل بینی استفاده کرده‌اید نیز برای گوشه چشم‌ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که استفاده از تنها یک نوع هایلایتر برای این دو قسمت توصیه شده، نه دو نوع متفاوت.

۷-استفاده از خط چشم

به کمک این ماده آرایشی، چشم‌ها در تصاویروعکس‌ها بزرگ‌تر نشان داده می‌شوند. با کشیدن خط در سه چهارم حاشیه چشم، بهترین نوع عکس‌ها را بگیرید.

۸-انتخاب ریمل ابرو برای آرایش عکس

آرایش چشم های خود را با زدن یک ریمل تمام کنید.

می توانید جهت یادگیری هنر پردرآمد آرایشگری در دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان همچون دوره های آموزش بافت مو، آموزش ناخن، آموزش لپیلاسیون و ... شرکت کنید.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 908
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: