دندانپزشکی زیبایی
نوشته شده توسط : نت ویر

دندانپزشکی زیبایی در واقع  به زیبایی و ظاهر دندان های شما مربوط می شود.که شما می توانید جدا از سلامت دندان های  خود لبخندی زیبا را به چهره خود هدیه دهید که این عامل نیز یکی از هنرهایی موجود درعلم دنداپزشکی می باشد.و دندانپزشکان سعی بر این دارند که علاوه بر سلامت دندان ها لبخندی زیبایی را به افراد هدیه کنند.

روش )فیلینگ(ونیر کامپوزیت:

دندانپزشکان در این روش بر روی سطح دندان ها ترکیبی که از مواد که همانند مینا بوده بر روی دندان های فرد قرار داده و بعد از  آن  فرم مورد نظر را به آن اعمال نموده و بعد از اینکه استحکام خود را حفظ نمود مورد پولیش قرار می گیرد.

پل دندان: در برخی از موارد دندان های مصنوعی (ایمپلنت دندان) به فک اتصال داده می شوند ودرموارد دیگر نیزبه صورت یک پل با یکدیگر اتصال برقرار می کنند.

پل های چسبان : در مواردی که ستون و پایه های کنار دندان سالم بوده عاری ازهیچگونه پرشدگی باشد، پل چسبان را می توان مورد استفاده قرار داد تا زیبایی و ظاهر دندانهای شما بیشتر باشد.

لامینت(لمینت)

موارد تشکیل دهنده لمینت دندان از پرسلن بوده  که لایه ای  با ضخامتی کم و نازک می باشد که مستقیماً بر روی دندان در دندانپزشکی زیبایی  چسبانده می شود موارد استفاده از لمینت در مواقعی است که دندان ها دارای فوصل  در بین آنها بوده و یا اینکه  تغییر رنگ در آنها به گونه ای است که با  روش های سفید کننده دندان جوابی قابل قبول نمی گیرند.

با  وجود اینکه مراقبت های لازم را انجام دادید اما باز هم دندان ها دچار آسیب دیدگی شدند می توانید سریعاً به دندانپزشک مراجعه کرده  و دندان هایتان را مورد معالجه قرار دهید تا از آسیب دیدگی بیشتر جلوگیری شود.و بیمار باید ین نکته را بداند که  دندان پزشک دوست او  و دندان های او بوده  و تنها هدفش خدمت کردن می باشد و دندانپزشک نیز باید بداند بیمار به وی جهت دستیبابی به سلامت دندان هایش نیاز دارد و فردی مورد اعتماد برای اوست.

از جمله مواردی که در دندانپزشکی زیبایی صورت می پذیرد می توان به درمان های بیلیچینگ و یا سفید کردن دندان ها اشاره کرد.البته امروزه شاهد هستیم که برای سفید کردن دندان ها در داروخانه حتی بدون نسخه پزشک داروهای زیادی وجود دارد اما کاری که یک دندانپزشک یا کلینیک دندانپزشکی در این زمینه انجام می دهد به مراتب تخصصی تر خواهد بود.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 945
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: