مزایای ارتودنسی کودکان و والدین به صورت همزمان با هم
نوشته شده توسط : نت ویر

آیا فرزند شما دندان های ناصاف و به هم ریخته ای دارد؟ آآیا تا این لحظه برای درمان ارتودنسی کودکان یا کودک خود اقدام نکرده اید؟ آیا خودتان هم در کنار فرزندتان با مشکل عدم تراز و ناصاف بودن دندان ها مواجه هستید؟ و بلاخره آیا تا به حال شده به این فکر کنید که خودتان و کودک دلبندتان با هم پیش یک متخصص ارتودنسی بروید و با هم تحت درمان قرار بگیرد؟ تا به حال به مزایای درمان ارتودنسی کودکان و والدین همزمان با هم در یک کلینیک فوق تخصصی ددندانپزشکی فکر کرده‌اید؟

مزایای ارتودنسی کودکان و والدین همزمان با هم

1بچه ها از اینکه می‌بینند با پدر یا مادرشان همزمان ارتودنسی می شوند خوشحال میشوند

اگر شما و فرزندتان با هم برای درمان ارتودنسی به یک کلینیک ارتودنسی مراجعه کنید بیشتر با هم وقت می‌گذرانید. برای مثال، با هم به دیدن متخصص ارتودنسی می روید و تمام جلسات ویزیت‌تان با هم خواهید بود (این یعنی صرفه جویی در وقت و زمان). وقتی برای اولین بار، با هم به مطب ارتودنسی می روید و با هم معاینه می شوید، کودک دیگر احساس تنهایی نخواهد کرد. او می‌بیند که شما به عنوان مادر یا پدر در کنارش هستید و دقیقا همان درمانی که قرار است برای خودش صورت بگیرد برای شما هم انجام می شود. این به کودک دلگرمی میدهد.

2کارهای یکسان، مدیریت بهتر و خاطرات مشترک بیشمار

با انجام همزمان ارتودنسی دندان کودکان و ارتودنسی والدین قرار است کلی اتفاقات شیرین را با هم تجربه کنید. علاوه بر اینکه کودک از اینکه با شما در یک گروه درمانی است خوشحال است و به شما افتخار می‌کند، اکنون شما هم بیشتر کودک خود را درک می‌کنید و تمام بهانه ها یا ناراحتی های او را طی درمان از اعماق وجود درک میکنید.

3شما از متخصص ارتودنسی یاد میگیرید و به کودک خودتان هم یاد میدهید

تا زمانی که خودتان درمان ارتدودنسی را با تمام وجود تجربه نکنید هر چقدر هم ما متخصصان به شما یاد بدهیم چگونه درمان فرزندتان را مدیریت کنید 100 درصد اینکار را درست انجام نخواهید داد. ما پدران و مادرانی داشتیم که به اشتباه نحوه مسواک زدن یا تمیز کردن بریس های دندان را به فرزند خود آموزش داده اند و کودک بیچاره طی درمان با پوسیدگی دندان  روبرو شده.

4از تخفیف گروهی و خانوادگی بهره‌مند خواهید شد (بهترین مزیت)

یکی از بهترین و مهمترین مزایای ارتودنسی کودکان و والدین با هم، بهره‌مندی از تخفیفات خانوادگی است. متخصصان ارتودنسی معمولا برای خانواده هایی که علاوه بر ارتودنسی کودکان، سیر اعضای خانواده خود را تشویق به انجام درمان میکنند تخفیف در نظر میگیرند





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 979
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: