مراحل کاشت مو به روش BHT
نوشته شده توسط : نت ویر

مشکلات روحی میتواند دلایل مختلفی را داشته باشد یکی از این دلایل این است که فرد به زیبایی خود اهمیت نمی دهد. اهمیت ندادن به زیبایی باعث میشود تا اعتماد به نفس کاهش پیدا کند و به همین دلیل فرد نتواند به خوبی در اجتماع حضور پیدا کند که همین مشکلات روحی متعددی را به وجود می آورد.ریزش مو یکی از دلایل اصلی کاهش زیبایی است که با روش هایی که وجود دارد و مراجعه ب یک متخصص کاشت مو خوب میتوانید به راحتی به درمان آن بپردازیم.کاشت مو روش های مختلفی دارد که در این مطلب تصمیم گرفته ایم به یکی از جدیدترین روش کاشت مو بپردازیم. به مراحل کاشت مو به روش BHT در این مطلب خواهیم پرداخت.

آمادگی های قبل کاشت مو

مراحل کاشت مو به روش BHT از قبل از کاشت شروع می شود برای همین برای رسیدن به نتایج قابل قبولی باید آمادگی های قبل کاشت مو را داشته باشید. معمولا تمامی موارد لازم در مشاوره کاشت مو به شما توصیه خواهد شد.از میان این موارد می توان به تغذیه مناسب، عدم مصرف فست فود، دخانیات، مشروبات الکلی و … پرداخت. علاوه بر این نوشیدن آب به مقدار لازم نیز در نتایج عمل تاثیر خواهد داشت.

مراحل کاشت مو به روش BHT

در کاشت مو به روش BHT ابتدا فولیکول های مو از قسمت های مختلف بدن برداشته میشود. این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای بانک موی کافی در پشت سر خود نیستند. بعد از این موها در قسمت هایی که مشخص شده کاشته می شود و روند کاشت مو به پایان میرسد.

مراحل رشد مو بعد از کاشت

بعد از انجام مراحل کاشت مو به روش BHT مراحل رشد آن آغار میشوند. نتایجی که بعد از کاشت مو به وجود می آید تقریبا در این مراحل قابل مشاهده خواهند بود و در طی عمل بیمار نتیجه ی دلخواه را مشاهده نخواهد کرد.بعد از کاشت موها در ۲ الی ۳ هفته ی اول دچار ریش میشوند و بعد از این حدود یک ماه طول میکشد تا موها وارد فاز استراحت شوند.در این مرحله موها با شرایط قبل از عمل هیچ تفاوتی را ندارند.بعد از این حدودا ۲ تا ۳ ماه طول میکشد تا موهای جدید رشد اولیه خود را آغاز کنند.

مراقبت های قبل از کاشت مو BHT

 

رعایت مراقبت های قبل از کاشت مو BHT باعث می شود تا بتوانید به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنید اما علاوه بر این بعد از کاشت مو هم باید به توصیه های پزشک مانند مصرف داروهای بعد از کاشت مو و عدم مصرف دخانیات توجه داشته باشید.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 1340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: