مراحل کاشت مو به روش FIT
نوشته شده توسط : نت ویر

کاشت مو روش های مختلفی دارد هر کدام از این روش ها می توانند عوارض و فواید متفاوتی را داشته باشند به همین علت برای انتخاب بهترین روش باید یک متخصص کاشت مو خوب به  صورت دقیق شرایط بیمار را مورد بررسی قرار دهند.

آمادگی های قبل کاشت مو

مراحل کاشت مو به روش FIT از قبل از کاشت شروع میشود برای همین برای دستیابی به نتیجه ی دلخواه باید قبل از عمل آمادگی های لازم را داشته باشید.یکی از مهمترین موارد قبل از کاشت مو این است که تا یک الی چند هفته از مصرف دخانیات و الکل بپرهیزید.علاوه بر این سعی کنید تا از رژیم غذایی مناسبی بهره بگیرید تا نتایج قابل قبولی را بعد از کاشت مو به دست آورید.البته در مشاوره کاشت مو از تمامی موارد اطلاع خواهید یافت.

 

مراحل کاشت مو به روش FIT

مراحل کاشت مو به روش FIT تقریبا مانند روش های دیگر است و تفاوت زیادی بین آن با روش های دیگر وجود ندارد.در این روش فولیکولهای مو بدون جراحی استخراج میشود.به دلیل دقت بالایی که در استخراج فولیکول ها وجود دارد تقریبا عوارض خاصی برای بیمار به وجود نخواهد آمد و این روش تا حد زیادی امن خواهد بود.بعد از اینکه فولیکول ها استخراج شد در محل هایی که متخصصان مشخص کرده اند کاشته میشود.کاشت مو به روش FIT تقریبا در طی یک جلسه انجام میشود اما با تشخیص متخصصان زیبایی ممکن است تعداد جلسات مورد نیاز افزایش پیدا کند.

مراحل رشد مو بعد از کاشت

مراحل کاشت مو به روش FIT در کلینیک به پایان نمی رسد. در واقع موهایی که کاشته میشوند بعد از کاشت رشد میکنند و همان لحظه هیچ نتیجه ی مناسبی را مشاهده نخواهید کرد.به صورت کلی دوره ی رشد مو در سه مرحله انجام میشود.مرحله ی اول آناژن است که در آن موها در دوره رشد فعال مو قرار دارند. بعد از این دوره ی رشد فعال پایان میرسد و به دوره کاتاژن میرسیم که در آن موهای قدیمی ریزش پیدا میکنند و موهای جدیدی رشد میکنند. در مرحله ی بعد موها وارد مرحله ی خواب میشوند و بعد از این مجددا وارد مرحله رشد فعال میشوند.

 

مراقبت های قبل از کاشت مو FIT

برای اینکه به نتایج دلخواه دست پیدا کنید باید قبل از عمل مراقبت های لازم را در پیش گیرید که این مراقبت ها را متخصصان به صورت دقیق برایتان توضیح خواهند داد. علاوه بر این بعد از کاشت هم نکاتی وجود دارد که با رعایت آن ها میتوانید به نتایج بهتری دست پیدا کنید. مصرف داروهای بعد از کاشت مو، شستشوی صحیح و … باعث می شود تا موهایتان به بهترین نحو ممکن رشد کند و عوارضی را تجربه نکنید در این صورت قطعا روش FIT یکی از بهترین روش کاشت مو خواهد بود.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 1286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: