کاشت مو به روش BHT
نوشته شده توسط : نت ویر

کاشت مو BHT چیست؟

کاشت مو به روش BHT یکی از روش هایی است که نیاز به دقت و ظرافت دارد زیرا در مواقع لزوم و ضروری از این روش کاشت مو استفاده میکنند در نتیجه مراجعه به یک متخصص کاشت مو خوب یک شرط اساسی است.

BHT مخفف عبارت body hair trans  است که در پارسی آنرا برداشت مو از بدن ترجمه می کنند.

در روشهای کاشت مو مهمترین رکن دارا بودن بانک موی مناسب است یعنی فردی که تمایل به کاشت مو دارد باید بانک موی کافی و مناسبی داشته باشد که بتوان از موهای پشت سر موها را برداشت کرد و در نواحی که ریزش مو رخ داده است کاشت مو را انجام داد  ولی  در برخی از موارد پیش می آید که فرد بانک موی ناکافی و یا ضعیفی دارد و تقریبا انجام برداشت از نواحی پشت سر وی امکان پذیر نیست یا اینکه نتیجه دلخواه به ثمر نمی رسد در این مواقع برای پر کردن موها و رسیدن به تعداد تار موی ممکنه از  سایر نقاط تنه یا بدن مانند : نواحی اطراف قفسه سینه ، کتف ، ران و کمر را با ابزاری مخصوص برداشت می کنند  و آنها را لا به لای موهای کاشته شده می کارند .

 

کاشت موی  BHT روشی است که در اوایل سال ۲۰۰۰ کشف گردید در حال حاضر تنها تعداد انگشت شماری متخصص کاشت مو BHT وجود دارند که از این روش در ترمیم مو استفاده می کنند.

 

چه کسانی می توانند از کاشت موی BHT استفاده کنند؟

BHT بهترین روش کاشت موی طبیعی برای کسانی هستند که موهای بدنشان شباهت بسیاری به موهای سر آن دارد. به عنوان مثال، اگر گیرنده موهای ضخیم و مجعد داشته باشد، ریش ممکن است منبع عالی مو برای ناحیه نازک شدن باشد.

 

سایر ویژگی هایی که کاندید بودن را بهبود می بخشند عبارتند از فقدان منابع کافی مو در پوست سر. موی سر هنوز بیشتر از همه ترجیح داده شده است زیرا به طور مداوم رشد می کند و شبیه به موی سر می شود. اگر یکی منابع پوست سر کافی داشته باشد، بهتر است ابتدا از این منابع استفاده کنید. بعضی از بیماران ترجیح می دهند از موهای بدن بر روی موهای پوست سر استفاده کنند. در این شرایط آزمایش موی بدن ممکن است برای ارزیابی رشد و ظاهر پیوند انجام شود.

 

عوارض کاشت مو به روش BHT

واژه bht مخفف عبارت body hair trans است که ترجمه آن به فارسی برداشت مو از بدن می باشد. در تمامی روش های کاشت مویی که امروزه در کلینیک های مختلف بر روی بیماران انجام می شود نیاز است که بیمار یک بانک مو قوی در ناحیه ای از سر خود داشته باشد تا بتوان موهایی را از این نواحی جدا نموده و در نواحی تاسی سر فرد آنها را کاشت و در صورتی که بیمار از بانک موی خوبی برخوردار نباشد نمی تواند از روش های کاشت موی طبیعی استفاده نماید و باید از روش های ترمیم مو که به نوعی دسته های موی بی جان و غیر قابل رشد را به سر فرد متصل می نمایند استفاده نماید.  اما روش کاشت مویbht اندکی با دیگر روش ها متفاوت است





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 1305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: