۵ روش برای جوانتر شدن
نوشته شده توسط : نت ویر

با بالا رفتن سن جوانتر شدن آرزوی هر بانویی است که بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران در این مقاله 5 روش کلی آن را بیان کرده است.

روش اول : دندان های سالم

دندان های نامرتب و مات سن شما را بالاتر نشان می دهد اما لبخند زدن با دندان های صاف و درخشان نشان دهنده سلامتی می باشد و چهره را زیبا و جوان می کند.سفید کردن دندان ها با خمیر دندان های سفید کننده  و محصولات دیگر برای اینکار مفید می باشد.. فقط حواس تان باشد که طبق دستورالعمل آن استفاده کنید تا آسیبی به لثه ها و دندان های تان نرسد و ایجاد حساسیت نکنند.

روش دوم: هایلایت مو

برای سرحال نشان دادن صورت تان در دوران چهل سالگی هایلایت با تناژ دو درجه روشن تر از رنگ مویتان انجام دهید و موهای تان را براق و سالم تر نشان دهید.

روش سوم: بلندی موها

مدل  مو خرد بزنید و تا سرشانه بلند کنید موی کم پشت و کوتاه چهره تان را پیرتر می کند.

روش چهارم: مانیکور کردن ناخن ها

 از لاک ناخن و انگشتر برای کمرنگ دیده شدن چروک و لکه پوستی روی دستتان استفاده کنید استفاده کنید، افرادی که دستان آن ها لاک ناخن و جواهرات دارند در نظر دیگران جوانتر دیده می شوند. جهت یادگیری بیشتر دوره آموزش ناخن الماس نشان را دنبال کنید.

روش پنجم: ابرو و مو با رنگ روشن

برای درخشان شدن صورت گذاشتن رنگ ابرو روشن حالت خوبی به چهره می دهد، رنگ ابروی مشکی، بلوند یخی و خاکستری چهره را پیرتر نشان می دهد.رنگ مو بلوند با تن عسلی و طلایی علاوه بر زیبایی برای خانم های بالای ۳۵ سال، سن را هم کمتر می کند و پوشش خوبی برای موهای سفید و خاکستری می باشد.

می توانید جهت آموزش خودآرایی و حتی آرایشگری که درآمد بالایی نیز دارد در دوره های آموزش آرایشگری شرکت کنید و در شاخه های متنوعی همچون آموزش شینیون ، آموزش تاتو ، آموزش بافت مو و... حرفه ای شوید.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 942
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: