فواید بافت مو قبل از خوابیدن!
نوشته شده توسط : نت ویر

معمولا به خانم ها توصیه میشود که قبل از خواب آرایش خود را پاک کنند. اینکار برای سلامتی پوستشان بسیار اثر بخش است. اما در مورد مو همه چیز فرق میکند. آرایشگران و متخصصان مو در بهترین آموزشگاه آرایشگری  توصیه میکنند اگر برایتان مقدور است شب ها قبل از خواب موهای خود را ببافید.

5 فایده بافت مو قبل از خوابیدن

1. بافت مو، موها را حین خواب منظم و جمع و جور میکند

اغلب خانم هایی که موهای بلندی دارند صبح ها وقتی از خواب بیدار میشوند موهایشان پریشان و به هم ریخته میشود. یکی از مهمترین فواید بافت مو این است که این موها بعد از بیدار شدن کمتر پریشان و در هم و برهم میشوند.

2. از شکستن مو جلوگیری میکند

مهمترین فایده بافت مو در طول شب و خواب جلوگیری از شکسته شدن موها است. موها به راحتی آب خوردن با چرخش سر در طول خواب شکسته میشوند. این اتفاق برای خانم هایی که موهای ضعیف و کم پشتی دارند آزار دهنده است. اما بافت مو راه حل خوبی برای حفظ سلامت موها است.

3. نیاز شما را به اتو مو کاهش میدهد

به دلیل حرکت و چرخش سر در طول خواب، موها میتوانند شکسته شوند، پیچ و تاب بخورند یا حتی وز شوند. اما بافت مو از بروز همه این مشکلات جلوگیری میکند. در نتیجه اگر زیاد اتو مو استفاده میکنید، با بافتن موها دیگر چنین چیزی را تجربه نمیکنید.

4. رطوبت و طراوت موها را حفظ میکند

زمانی که موها کاملا باز است به دلیل گذر جریان هوا از لابلای موها، رطوبت موها کم میشود و معمولا اول صبح اغلب خانم ها موهایی خشک دارند. اما بافت مو به خانم ها کمک میکند که رطوبت نسبی موهای خود را حفظ کنند.

5. بافت مو صرفه جویی در زمان است

همه خانم ها اول صبح معمولا به زیبایی و آرایش خود رسیدگی میکنند. اما راستش را بخواهید آرایش صبحگاهی و آماده شدن برای یک روز کاری خارج از خانه شاید جذاب باشد اما یک امر تکراری و بعضی اوقات حوصله سر بر است.کسانی که دوست ندارند هر روز اول صبح موهای خود را کلی اتو بزنند یا شانه کنند میتوانند قبل از خواب موهای خود را ببافند. بافت مو برای این افراد صرفه جویی در زمان است.

می توانید جهت آموزش آرایشگری و حرفه ای شدن در دوره های آموزش بافت مو، آموزش ناخن، آموزش شنیون و... شرکت کنند.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 961
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: