سلامت دندان کودکان
نوشته شده توسط : نت ویر

سلامت دندان کودکان

کودکان اغلب در مورد مراجعه به دندانپزشکی کودکان دچار نگرانی میشوند،اما حفظ سلامت دهان و دندان مخصوصا در سنین جوانی بسیار مهم است.در شرایط خاص، ممکن است دندانپزشک شما در طول درمان فرزندتان از یک نوع آرامبخش استفاده کند.این می تواند یک مفهوم نگران کننده باشد، اما اطلاعات درست در این زمینه کمک خواهد کرد که آرامش ذهن داشته باشید.

انواع آرام بخش

آرام بخش خفیف معمولا با استفاده از داروهای خوراکی تزریق می شود.فرزند شما بیدار خواهد ماند و معمولا قادر به پاسخگویی به طور طبیعی به ارتباطات کلامی می شود، اما حرکت و هماهنگی آنها ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد.

آرام بخش متوسط، باعث می شود که کودک شما حالت خواب آلودگی داشته باشد و اگرچه به ارتباطات کلامی پاسخ می دهد، ممکن است نتوانند به طور کامل وهماهنگ صحبت کنند.

آرام بخش عمیق با روش های تزریق وارد بدن می شوند و به این معنی است که کودک شما به طور کامل در خواب است.آنها ممکن است کمی حرکت کنند و در پاسخ به تحریک مکرر و یا هر گونه درد، صدایی ایجاد کنند، اما آنها در خواب عمیق خواهند ماند.و بسیار بعید است که کودک شما هر چیزی که اتفاق افتاده است را به یاد داشته باشد.

قبل از انجام عملیات بیهوشی چقدر زمان نیاز است؟

دلایل متعددی وجود دارد که یک کودک در طول دوره درمان نیاز به آرامش دارد.اول از همه، این روش ممکن است دردناک باشد، بنابراین آرام سازی مناسب برای جلوگیری از ناراحتی ضروری است.بسته به نوع و طول روش مورد نیاز، هر یک از روش های فوق ممکن است مناسب باشد.

اگر فرزند شما در مورد مراجعه به دندانپزشک مشکل دارد بهتر است برای جلوگیری از ایجاد مشکل تجربیات خود را در این زمینه در اختیار فرزندان خود قرار دهید.

نتیجه گیری:

امروزه افراد زیادی دچار مشکلات بهداشت دهان و دندان از جمله ناتوانی در حفظ سلامت دندان کودکان می شوند. این می تواند ناشی از خوردن بعضی از غذاها، نوشیدن نوشیدنی ها، کمبود ویتامین های اساسی، عفونت های دهان و دندان و یا مشکلات روزمره بهداشت دهان و دندان باشد. با این حال، هنگامی که یک فرد قادر به جلوگیری از این عمل نیست، مراجعه به یک دندانپزشک  یا کلینیک دندانپزشکی کار عاقلانه ای خواهد بود.





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: