نوشته شده توسط : نت ویر

در تمام دنیا مادران و پدرانی که به سلامتی کودک خود مخصوصا سلامتی دهان و دندانش اهمیت میدهند در سن 7 سالگی او را به نزد بهترین متخصص ارتودنسی کودکان میبرند. اما اینکه چرا باید در چنین سنی کودک دلبندتان را به مطب چنین متخصصی ببرید و اینکه چرا در تمام دنیا این موضوع تا این حد مهم است مساله ای است که حتما باید در این مقاله بخوانید تا پی به آن ببرید.

این قانون در همه دنیا وجود داره!

در تمام دنیا درمان ارتودنسی کودکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اغلب والدین میدانند که باید برای درمان مشکلات ارتودنسی کودکانشان اقدام کنند. اما برخی از آن ها نمیدانند که دقیقا در چه سنی و از کی باید فرزند خود را به نزد متخصص ارتودنسی ببرند. همه انجمن های ارتودنسی بر این باورند که کودکان را باید از سن 7 سالگی به مطب متخصص ارتودنسی برد. این را ما نمیگوییم، بلکه تمام مراجع دندانپزشکی در دنیا میگویند.

شاید با خودتان فکر کنید “حالا چرا 7 سالگی؟ 7 سالگی یکمی زود نیست؟

بله شاید زود باشد. اما در واقع 7 سالگی بهترین زمان برای همه چیز است! هر چه زودتر کودک خود را به مطب ارتودنسی ببرید بهتر است. حتی اگر فرزند 7 ساله شما ظاهرا هیچ مشکلی نداشته باشد و هنوز دندان های دائمی اش به طور کامل در نیامده باشد باز هم بهتر است از 7 سالگی او را به مطب ارتودنتیست ببرید. چرا؟ به صورت خیلی خلاصه به دو دلیل زیر:

اول اینکه متخصص ارتودنسی کودک شما را ارزیابی میکند، الگوی رشد دندان های دائمی او را پیش بینی میکند و اگر مشکلی برای او در آینده پیش بیاید حتما از الان برایش برنامه ریزی میکند. که با بهترین روش و در کمترین زمان آن را درمان کند. ما به این اقدامات در حوزه ارتودنسی کودکان، ارتودنسی پیشگیرانه یا پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در آینده میگوییم.

و دوم اینکه اگر کودک 7 ساله شما مشکلی هرچند کوچک داشته باشد، متخصص از الان به درمان آن مشکل بپردازد تا بعدها هزینه ارتودنسی کودکان و رفت و آمد به مطب دندانپزشکی کم شود.

متخصص ارتودنسی کودکان برای کودک 7 ساله شما چه کاری میتونه انجام بده؟

1. ارتودنسی پیشگیرانه: پیش بینی مشکلات ارتودنسی کودکان و پیشگیری از آن ها

2. درمان مشکلات ارتودنسی کودکان





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 1122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: