روش های سفید کردن دندان
نوشته شده توسط : نت ویر

آیا دندان های سفید مرواریدی خود را به خاطر لکه های خاکستری یا زرد نابود کرده اید؟

تعدادی از محصولات سفید کننده دندان در منزل  کیت ها، نوارها، خمیردندان ها، و شستشو ها می توانند لکه ها را روشن وبه سفید کردن دندان کمک کنند. حتی برخی از راه های قدیمی که می توانید امتحان کنید وجود دارد.

کیت های سفید کننده دندان

کیت سفید کننده دندان خانه شامل پراکسید کربامید، سفید کننده است که می تواند هر دو لکه های عمیق و سطحی را حذف کند و در واقع رنگ دندان طبیعی خود را تغییر می دهد.

نوار سفید کننده

نوار های سفید کننده دندان کمک می کند تا از لکه های دندان خلاص شوید. این نوارها بسیار نازک و تقریبا نامرئی هستند و با یک ژل سفید کننده بر پایه پراکسید پوشش داده می شوند.

درمان های خانگی برای دندان های سفید

بعضی افراد هنوز ترجیح می دهند داروهای خانگی سالم از سودا و مسواک را به آرامی سفید کردن دندان ها در خانه. همچنین برخی از غذاها مانند کرفس، سیب، گلابی و هویج باعث ایجاد مقدار بزاق میشوند که باعث می شود که مواد غذایی از بین بروند.

سفید کردن دندان و کار دندانپزشکی

در صورت داشتن ونیر کامپوزیت، پیوند، پر کردن، تاج و پل ها، با دقت سفیدی را انتخاب کنید. سفید کننده این دندان های تولید شده را روشن نمی کند  به این معنی که آنها در بین دندان های سفید سفید شده شما قرار می گیرند.

جلوگیری از سموم دندان

با گذشت زمان، لایه بیرونی مینای دندان از بین می رود. لایه زیرین، به نام دنتین، زرد است. به همین دلیل مهم است که سعی کنید از دندان های رنگ آمیزی در وهله اول، به خصوص پس از سفید کردن اجتناب کنید. اگر با مواد غذایی و نوشیدنی هایی که دندان ها را از بین می برید مراقبت کنید، نتایج سفید کننده ممکن است تا یک سال طول بکشد.

داروهایی که می توانند دندان ها را بشکنند

آنتی بیوتیک تتراسایکلین باعث ایجاد دندان های خاکستری در دندانپزشکی کودکان می شود که دندان ها هنوز در حال توسعه هستند. دهانشویه های ضد باکتری که حاوی کلرهگزیدین یا استیلپیریدین کلرید هستند نیز می توانند دندان ها را لکه کنند. بعضی از داروهای آنتی هیستامین، داروهای ضد روانپریشی و داروهای فشار خون باعث ایجاد لکه های دندان می شوند، مانند آهن و فلوراید اضافی. 





:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: