آموزش بافت مو
نوشته شده توسط : نت ویر

نمیدونم چقدر به شکل و ظاهر سلبریتی ها و هنرمندای مشهور خارجی توجه کردید. اما به شخصه به بافت موهای اون ها خیلی توجه میکنم و همیشه با خودم میگم چجوری به ذهنشون میرسه با این همه ظرافت و زیبایی موهاشون رو ببافن. اگر کسی بخواد اینکار رو انجام بده باید چکار کنه و آیا جایی هست که بتونه آموزش بافت مو رو یاد بگیره؟

خبر خوب اینه که با چندین جلسه دوره های آرایشگری خوب میشه این هنر رو به خوبی یاد گرفت که نه تنها میتونید خلاقیت خودتون رو به چالش بکشید، بلکه یک درآمد خوب هم ازش به دست بیارید. اگر شما هم مایلید که دوره آموزش بافت مو رو بگذرونید حتما خوندن این مقاله رو از دست ندید.

مختصری درباره بافت مو

این هنر در واقع یکی از متدهای مرسوم و قدیمی هستش که از دیرباز بین مردم و قومیت های مختلف پرطرفدار بوده و هست. بافت مو در واقع به جمع کردن هنرمندانه مو اطلاق میشه که نوعی آرایش مو هم محسوب میشه.

در این حرفه، موها رو به شکل و فرمی زیبا و دلخواه جمع کرده و به هم میبافند. و معمولا برای حضور در مراسمات و یا موقعیت های اجتماعی خاصی تدارک داده میشه.

انواع بافت مو

بافت ساده، بافت فرانسوی، تیغ ماهی، تل آفریقایی، بافت آبشاری، تل مارپیچ، تل هندی و ...

چجوری میتونم آموزش بافت مو رو بگذرونم؟

حتما شما هم ویدئوها و عکسهای زیادی دیدید که به شکلی حرفه ای موها رو به هم میبافند و یک کار بینظیر رو شکل دادن. شاید از روی این ویدئوها بشه چندین نوع مدل بافت مو رو یاد گرفت اما متاسفانه، یادگیری تمام ترفندها و تکنیک های این هنر تنها با نگاه کردن به ویدئو و عکس میسر نمیشه.

خوشبختانه آموزشگاه آرایشگری الماس نشان دوره آموزش بافت مو رو زیر نظر بهترین اساتید و مدرسین حوزه آرایش مو برگزار میکنه.

اگه توی این دوره آموزشی شرکت کنم چه چیزایی یاد میگیرم؟

یکی از پربارترین دوره های آموزشی ما، دوره فوق حرفه ای گلاه گیس بافت هستش که چیزی نزدیک به ۶۰ مبحث آموزشی مختلف رو پوشش میده. مباحث تعیین شده از طرف سازمان فنی و حرفه ای در خصوص این حرفه، معمولا محدود و خیلی ابتدایی هستند، الماس نشان سعی کرده که علاوه بر پوشش دادن تمامی مباحث فنی حرفه ای، تعداد زیاد و چند برابر اون مباحث رو به هنرجوها آموزش بده.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: