آرایش مخصوص خانم های میانسال
نوشته شده توسط : نت ویر

وقتی که سن از ۳۰ رد شد پوست ماده قوی کلاژن را خیلی کمتر نسبت به حد معمول خود تولید می کند و همین باعث پیر شدن پوست و پیدایش خطوط ریز چروک در صورت می شود، برای اینکه بتوانیم مثل دوران جوانی زیبایی صورت را حفظ کنیم باید متناسب با سن  میکاپ و آرایش درست انجام دهیم.

آموزشگاه آرایشگری زنانه الماس نشان راهکارهای اینکه چگونه در سن بالا  با یک مدل آرایشی مخصوص صورت قشنگ داشته باشیم را بازگو می کنیم.

وهمچنین این مجموعه آموزش آرایشگری فوق حرفه ای را برگزار میکند و برای اینکه در این زمینه حرفه ای شوید حتما دوره های آموزش گریم  را بگذرانید.

قدم اول: راز زیبایی با مرطوب کننده

خطوطی که روی صورتتان بخاطر خشکی و افزایش سن در اطراف لب، بینی، دهان بوجود آمده است، برای اینکه این چین خوردگی ها کمتر به چشم بیایند بهترین راه حل استفاده از یک مرطوب کننده است .

کرم پودر

برای شروع یک آرایش طبیعی لازم نیست کل صورت را کرم پودر بزنید پس برای قسمت های از صورت مانند دور چشم ازیک کانسیلر دوکاره‌ با توناژ زرد کمرنگ که خاصیت برجسته‌کنندگی و برای پوشاندن لک‌های پوستی و سیاهی زیر چشم کاربرد دارد را انتخاب کنید یا از یک کرم چشم مناسب و باکیفیت برای تیرگی دور چشم استفاده کنید.

رژگونه

اگر در دوران جوانی از لب تا گوش را رژگونه می زنید در دوران میانسالی تنها نیاز دارید که بالای استخوان گونه را کمی با یک رژگونه نزدیک به پوست درخشان کنید.

آرایش ضد پیری چشم

برای اینکه کنترل بیشتری روی خط چشم داشته باشید کمی پررنگ تر از همیشه بکشید، استفاده از خط چشمی که در ترکیبات آن از کرم و ژل استفاده شده باشد را برای افراد بالای چهل سال توصیه می کنیم.

آرایش لب

با افزایش سن بخاطر کمبود غده های چربی ساز و کاهش تراکم استخوانی لب‌ها به مرور زمان نازک و باریک‌ تر می‌شوند. خانم‌ های میانسال باید قبل از استفاده از آرایش لب با رژ اطراف لب را با کرم های مرطوب کننده محافظت کنند تا پر وگوشتی باشد.

آرایش ابرو

برداشتن زیاد ابرو با موچین ریشه ابرو را ضعیف می کند و جلوی رشد ابرو را می گیرید بخاطر همین است اکثر خانم های بالای ۴۰ سال ابروهای پهن و پری ندارند، پس باید با یک مداد ابروی پر رنگ ابروها را پر حجم تر نشان دهید .





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 817
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: