تکنیک های آرایش عروس
نوشته شده توسط : نت ویر

برای اینکه آرایش در شب عروسی برای عروس خانم ها دلنشین و مورد پسند باشد باید با استفاده از لوازمات آرایشی مناسب  و تکنیک های که مخصوص آرایش عروس است را بکار ببریم.

در ادامه چند کاری که آرایشگران باید برای زیبایی بیشتر صورت عروس بکار ببرند را بازگو می کنیم.

برای اینکه دغدغه های عروس خانم ها کمتر شود نیاز دارند که با متخصصن حرفه ای و مجرب در زمینه آرایش صورت و مو مشورت کنند آموزشگاه آرایشگری با کادری حرفه ای در این زمینه مشاوره های خوبی به شما می دهد واگر خواستید در این زمینه حرفه ای شوید در دوره آموزش گریم شرکت کنید.

مشاورین الماس نشان قبل از رسیدن به روز عروسی درباره رنگ های که به فرم صورت شما می آید صحبت خواهد کرد و نوع آرایش و تست آن بر روی صورت شما را به شیوه درست انجام می دهند تا نگرانی ها و استرس شما میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

توجه داشته باشید که حداقل حدود یک ساعت آرایش صورت عروس زمان می خواهد، پس عجله نداشته باشید تا آرایشی کامل و بدون نقص داشته باشید.

آماده بودن پوست صورت عروس

یکی از مهم ترین مواردی که عروس خانم باید به آن توجه کند آماده کردن پوست صورت برای شروع یک میکاپ نسبتا سنگین می باشد.حجم آرایشی که برای یک عروس انجام می دهند نسبت به یک آرایش صورت صرفا برای رفتن به مهمانی تفاوت زیادی دارد. تقویت پوست یک ماه قبل از عروسی امری ضروری است برای اینکه زیبایی طبیعی داشته باشید داشتن یک پوست صاف و شفاف این زیبایی را تکمیل می کند.

آرایش چشم در آرایش عروس

در آرایش چشم باتوجه به حساس بودن چشم می توانید از لوازم های آرایش خود عروس استفاده کنید برای اینکه چشمان شما در عکس های عروسی درشت و  خیلی زیباتر شوند از انواع مژه های مصنوعی می توانید استفاده کنید مژه های دانه ای چشمان شما را طبیعی تر جلوه می دهد.

بالا بردن ماندگاری آرایش عروس

از پرایمر برای شاداب و تازه نگه داشتن آرایش حتما استفاده شود، ثابت ماندن آرایش در تابستان در طول مراسم عروسی با عرق کردن و یا تولید چربی اضافه که پوست دارد باعت پاک شدن آرایش و بهم ریختگی آرایش می شود.

لنز چشم در آرایش عروس

استفاده از اسفنج برای زدن مواد آرایشی

رژگونه

صحیح برداشتن ابرو





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1045
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: