آموزش اکستنشن مو
نوشته شده توسط : نت ویر

اکستنشن مو فرآیند بسیار جالبی است، که این روزها هواداران بسیار زیادی در سراسر ایران پیدا کرده است. در این پروسه آرایشی، با کمک موهای مصنوعی و یا حتی موهایی با ظاهر طبیعی، می‌توان صاحب موهایی پر پشت، رنگی و بسیار زیبا شد.

خواندن مقاله آموزش اکستنشن  مو برای اشخاص زیر بسیار مفید است:

عزیزانی که موهای کم پشتی دارند و دوست دارند به حجم اونها اضافه بشه

کسانی که اصلا نمیدونن اکستنشن مو چیه

کسانی که نمیتونن موهای خودشونو رنگ کنن

و از همه مهمتر برای کسانی که دوست دارند و یا قصد دارن در یک دوره آموزش اکستنش مو ثبت نام کنن

متریال و مواد اولیه در اکستنش مو

هر فرآیندی نیازمند مواد اولیه و متریال مورد نیاز خود است. در خصوص اکستنشن مو هم، ما از مواد و ابزار خاصی استفاده می‌کنیم. چیزی که ما بهش نیاز داریم ساختارهایی شبیه به مو هستند. به طور کلی ما از موی مصنوعی و موی طبیعی برای این فرآیند استفاده می‌کنیم.

موی مصنوعی (Artificial hair)

مواد اصلی به کار رفته در موهای مصنوعی، در اغلب موارد کراتین و پلاستیک است. با این حال این موها ظاهری شبیه به موهای طبیعی شما دارن. موی مصنوعی هرچند که بسیار پرطرفداره اما معایبی هم داره. برای مثال چون ماده اصلی سازنده این موها پلاستیک هستش، به راحتی میدرخشه و متاسفانه خیلی براقه

موی طبیعی(Natural hair)

معمولا به اغلب افراد توصیه می‌شه که از موی طبیعی برای اکستنشن مو استفاده کنند. این موها، ظاهری کاملا طبیعی دارند. هر کاری که با موی طبیعی خودتون انجام می‌دید، می‌تونید روی این موها هم پیاده کنید. مثلا به راحتی می‌تونید اون‌ها رو صاف، فر و یا حتی رنگ کنید.

آموزش اکستنش مو و شیوه های انجام آن

موهای مصنوعی و طبیعی که درباره اونها صحبت کردیم، باید به نحوی به موهای طبیعی شما متصل بشن. فکر می‌کنید با چه روشی می‌شه اینکار رو انجام داد؟ چسب؟ باند؟ چی فکر می‌کنید؟

ما معمولا با روش‌های سرد و یا گرم اقدام به متصل کردن متریال های اولیه، به موهای طبیعی شما می‌کنیم.

بافت وسیله یا ابزار خاصی نیست. بافت در واقع همون فرآیند بافتن موها به همدیگر است. ما موهای شما رو با دقت زیاد جدا میکنیم و به موهای مصنوعی میبافیم. تنها نکته منفی این روش به نظر میرسه ماندگاری کوتاه و کمش باشه.

آموزشگاه آرایشگری زنانه الماس نشان با بهترین مربیان در کادر آموزش آرایشگری با مدرک فنی حرفه ای بهترین دوره های اکستنشن مو را برگزار می کند.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: