چطور مشکلات تگ عنوان صفحات سایت خود را بررسی کنیم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

چطور مشکلات تگ عنوان صفحات سایت خود را بررسی کنیم؟

اگر شک دارید که طبق مواردی که در بالا گفتیم عمل کرده‌اید یا نه، باید کمی زمان بگذارید و عناوین سئو خود را بررسی کنید. شما باید بتوانید عوض شدن تگ عنوان صفحات خود را بررسی کنید و عناوین جدید و مناسب را بنویسید. برای اینکه بتوانید خیلی سریع تا 500 صفحه را به طور رایگان کرول کنید، می‌توانید از ابزار Screaming Frog کمک بگیرید.

اگر می‌خواهید با کمک این ابزار تغییر تگ عنوان را آنالیز کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. Crawler Screaming Frog را دانلود کنید.
  2. URL صفحه اصلی سایت خود را در نوار جستجو بالای ابزار وارد کنید، سپس روی بخش Start کلیک کنید و منتظر تمام شدن خزیدن شوید.
  3. روی بخش Page titles کلیک کنید. این تب عناوین سئوی هر صفحه از سایت شما را همراه با طول کاراکتر و عرض پیکسل نمایش می‌دهد.
  4. در این مرحله، می‌توانید از بخش Filter کمک بگیرید و عناوینی که به طور کامل تغییر کرده‌اند، یا بیش از 60 کاراکتر یا 555 پیکسل دارند را شناسایی کنید. این محدوده پیکسلی، محدوده پیشنهادی Screaming Frog است.

حالا لیستی از عناوین طولانی یا کاملا تغییر کرده به صورت یک فایل CSV/Excel در اختیار شما قرار گرفته است. شما می‌توانید این لیست را مجدد از طریق همین ابزار و با کمک آپشن SERP Snippet آپدیت کنید. آپدیت کردن لیست به شما کمک می‌کند که تغییرات جدید در تگ عناوین را تشخیص دهید.

مراحل آپدیت لیست با کمک SERP Snippet

 

  1. روی عنوانی که می‌خواهید آپدیت شود کلیک کنید، سپس گزینه SERP Snippet را انتخاب کنید. این ابزار به شما امکان دیدن پیش نمایش عنوان و ویرایش تگ SERP را می‌دهد. با کمک آن می‌توانید تگ‌های عنوان خود را بهینه‌سازی کنید. برای اینکه بتوانید همه آپشن‌های این ابزار را مورد استفاده قرار دهید، کمی گزینه SERP Snippet را به سمت بالا و راست بکشید.
  2. حالا می‌توانید هم عناوین سئو و هم توضیحات متای خود را در Crawler Screaming Frog ویرایش کنید تا مطمئن شوید که عنوان و توضیحاتی که می‌نویسید به طور کامل در نتایج جستجو نمایش داده می‌شوند.
  3. زمانی که ویرایش عنوان‌ها را تمام کردید، می‌توانید تغییرات خود را مجدد در قالب یک فایل CSV/Excel دریافت کنید تا زمانی که به آپدیت نیاز داشتید، آن‌ها را بررسی کنید.

با کمک این روش‌ها می‌توانید مطمئن شوید که گوگل قرار نیست تغییری در فرآیند سئو شما ایجاد کند. یادتان باشد که الگوریتم‌های گوگل آپدیت می‌شوند و همیشه باید در جریان آخرین تغییرات باشید. به همین دلیل چک کردن مداوم سئو سایت خود را از یاد نبرید. اگر می‌خواهید بدانید که کدام بخش‌های سئو روی سایت شما اثرگذاری بیشتری دارند، بهتر است مقالات زیر را مطالعه کنید:

چک لیست سئو تکنیکال

چک لیست سئو داخلی

چک لیست سئو خارجی

 





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: