چطور درصد احتمال عوض شدن تگ را کاهش دهیم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

چطور درصد احتمال عوض شدن تگ را کاهش دهیم؟

 

برای اینکه احتمال عوض شدن تگ را کاهش دهیم، باید تکنیک‌های زیر را پیاده کنید.

  1. برای هر صفحه از وب‌سایت خود یک عنوان سفارشی بنویسید.

اگر می‌خواهید عنوانی که گوگل نمایش می‌دهد مختص صفحه خود ما باشد و بدون تغییر باقی بماند، باید در اولین قدم خود، یک عنوان سفارشی و حرفه‌ای بنویسید. وقتی از این مرحله صرف نظر کنید، سیستم‌های مدیریت محتوا اغلب فقط از تگ H1 به عنوان راهنمای SEO سایت شما استفاده خواهد کرد که اغلب عنوانی که به این صورت ایجاد می‌شود، چیز غیرقابل توصیفی شامل “خانه” یا “درباره”  خواهد بود.

بیشتر بخوانید: چک لیست سئو تکنیکال

 

اکثر سیستم‌های مدیریت محتوا برای شما راهی فراهم می‌کنند که برای هر صفحه و پست، عنوان مشخصی انتخاب کنید. اگر این کار را انجام ندهید، به طور پیش‌فرض و با کمک یک افزونه، این عنوان ایجاد می‌شود. یکی از این افزونه‌ها که بسیار هم کاربردی است و از قضا رایگان هم خدمات خود را ارائه می‌دهد، Yoast SEO می‌باشد. این افزونه عناوین سئو و توضیحات متای شما را خیلی ساده، سفارشی می‌کند.

  1. حتما عنوان انتخابی شما منحصر به فرد و توصیفی باشد.

زمانی که در حال نوشتن عنوان سفارشی برای صفحات خود هستید، مطمئن شوید که هر صفحه دارای عنوان منحصر به فردی است که دقیقا توصیف کننده محتوای صفحه شما باشد. در این صورت کاربر به راحتی به محتوای شما دسترسی پیدا خواهد کرد.

گاهی اوقات، صاحبان کسب و کار به اشتباه یک عنوان سئو را می‌نویسند و از همان یک عنوان بارها و بارها در صفحات سایت خود استفاده می‌کنند. همین اشتباه تاثیر مخرب زیادی روی تجربه کاربری خواهد داشت.

در مورد تجربه کاربری هم بارها صحبت کرده‌ایم و گفته‌ایم که رضایت کاربر، خط قرمز گوگل و الگوریتم‌های آن است. اگر رضایت کاربر فراهم نشود، امکان ندارد در نتایج برتر صفحه شما نمایش داده شود.

  1. عنوانی که می‌نویسید برای نمایش در نتایج جستجو خیلی طولانی نباشد.

تعداد کارکترها و پیکسل‌هایی که گوگل نمایش می‌دهد، در بیشترین حالت 580 پیکسل است. پس برای جلوگیری از عوض شدن تگ ، این محدودیت را باید هنگام نوشتن عناوین SEO در نظر بگیرید. اگر عنوانی که می‌نویسید از این اندازه بیشتر شود، ممکن است گوگل آن را کوتاه کند و به طور کامل نمایش ندهد.

بیشتر بدانید: چک لیست سئو داخلی

 

برای اینکه مطمئن شوید این عنوان به طور کامل در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود، چند راه وجود دارد.

  • می‌توانید یک محدوده کارکتری خاص را در نظر بگیرید و همیشه به همان پایبند باشید. حالت استاندارد برای عنوان، 50 الی 60 کاراکتر است. اما از آنجایی که گوگل به جای استفاده از تعداد کاراکتر از پیکسل استفاده می‌کند، این روش همیشه هم از کوتاه شدن شدن عناوین شما جلوگیری نمی‌کند.
  • می‌توانید عنوانی که خودتان نوشته‌اید را با آنچه که قبلا در SERP نشان داده شده است مقایسه کنید. طولانی‌ترین عنوانی که در صفحه نتایج نشان داده می‌شود را پیدا کنید و مطمئن شوید که تعداد پیکسل‌های عنوان شما کوتاه‌تر یا برابر آن باشد.
  • از ابزارهایی که قابلیت پیش‌نمایش را به شما ارائه می‌دهند استفاده کنید. Moz یکی از همین ابزارهای است که می‌توانید با کمک آن ببینید تگ عنوان شما در نتایج جستجو گوگل به چه صورت نمایش داده می‌شود. Yoast SEOهم این ویژگی را در اختیار شما قرار خواهد داد.
  • بعد از انتشار محتوا، چک کنید ببینید که با عوض شدن تگ خود مواجه می‌شوید یا نه. اگر محتوای شما خیلی طولانی یا خیلی کوتاه بود، می‌توانید آن را ویرایش کنید. یادتان باشد که آپدیت محتوا روش خوبی برای کسب رتبه بهتر در SERP است، پس بدون نگرانی عنوان خود را تغییر دهید.

 





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: