چگونه وب‌سایت‌های دیگر را به گوگل سرچ کنسول اضافه کنیم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

چگونه وب‌سایت‌های دیگر را به گوگل سرچ کنسول اضافه کنیم؟

پس از فعال کردن سرچ کنسول و اتصال اولین وب‌سایت خود، می‌توانید آدرس‌های دیگری را برای ردیابی اضافه کنید. کاری که باید انجام دهید این است که به سمت چپ بالا بروید و روی URL سایت خود کلیک کنید و سپس در بخش اضافه کردن سایت، سایتی را که تمایل دارید اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: سئو چیست

تفاوت بین Google Search Console و Google Analytics

 

به ظاهر ممکن است به نظر برسد که این دو ابزار اطلاعات یکسانی را ارائه می‌دهند، اما اینطور نیست:

گوگل آنالیتیکس، کاربران شما را به تفصیل تجزیه و تحلیل می‌کند، یعنی آنچه را که پس از ورود کاربر به سایت اتفاق می افتد، بررسی می‌کند.

از سوی دیگر، گوگل سرچ کنسول، بیشتر بر روی اتفاقات قبلی، روی بدافزارها، خطاها و کلمات کلیدی تمرکز دارد.

 “به این دلایل، ترکیب این دو ابزار می‌تواند برای تجزیه و تحلیل سایت شما بسیار مفید باشد.”

چه کسی باید از گوگل سرچ کنسول استفاده کند؟

 

ابزار سئوی سرچ کنسول برای هر کسی که وب‌سایت دارد، خواه حرفه‌ای یا غیرمتخصص طراحی شده است. به طور خاص، گوگل سرچ کنسول یک ابزار ضروری برای موارد زیر است:

  • دولوپرها؛ برای حل مشکلات نشانه‌گذاری و کد در سایت و تجزیه و تحلیل داده‌های موردعلاقه.
  • متخصصان بازاریابی و کارشناسان سئو؛ این ابزار برای یافتن داده‌های ارزشمند نه تنها در مورد عملکرد وب‌سایت بلکه به طور کلی در مورد استراتژی‌های بازاریابی ضروری است. در این موارد، ادغام این ابزار سئو با سایر ابزارهای ارزشمند گوگل، یعنی Google Analytics، Google Trends و Google Ads بسیار مهم است.
  • مدیران وب‌سایت؛ به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از عملکرد صحیح سایت اطمینان حاصل کرده و هرگونه خطای سرور، بارگذاری و مشکلات امنیتی را رفع کنند.
  • صاحبان مشاغل؛ که برای آن‌ها توصیه می شود از اصول بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو آگاهی داشته باشند.

آیا Google Search Console خود را فعال کرده‌اید؟ اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، همین حالا دست به کار شوید. اگر انجام ندهید افسوس خواهید خورد!

آیا تنها گوگل سرچ کنسول برای تحلیل سئو کافی است؟

 

خیر! در نظر بگیرید که شما برای یک تحلیل خوب سئو باید سیلی از داده‌ها را به طور نامحدود عمیق کنید. اما این مطلب فقط راهنمایی برای شروع شماست. شروع کردن در مسیری درست!

بیشتر بخوانیدرفع ارورهای سرچ کنسول

گوگل سرچ کنسول ابزار قدرتمندی است و نمی‌توان آن را با ابزار دیگری جایگزین کرد و در هر تجزیه و تحلیل، مطالعه این ابزار الزامی است اما برای تحلیل سئوی جامع و درست کافی نیست!”

نتیجه‌گیری

به پایان مقاله گوگل سرچ کنسول رسیدیم و اکنون شما میزان کارایی و اهمیت آن را متوجه شده‌اید. باید بگوییم که اگر بخواهیم ابزاری مفید و موثر برای بهبود نمایه‌سازی سایت شما معرفی کنیم، بدون شک پیشنهاد ما سرچ کنسول است.

با توجه به تمام خوبی‌ها و کارایی‌هایی که در آن وجود دارد، قطعا استفاده از این ابزار ضروری به وقتی که برای آن می‌گذارید می‌ارزد. این ابزار چراغی پرنور در شب برای کسانی است که درگیر سئو هستند.

استفاده از این ابزار سخت نیست و شما به راحتی می‌توانید با کمی تمرین، بررسی گزارش‌ها و انجام تغییرات لازم بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌هایی که پلتفرم به شما ارائه می‌دهد، این کار را انجام دهید. یا می‌توانید انجام این کار را به شخصی متخصص موکول کنید. انتخاب باشماست!

بیشتر بخوانید: متخصص سئو کیست





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: