کلمات کلیدی در سئو چیست؟
نوشته شده توسط : نت ویر

کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی (Keywords – keyphrases) که به عنوان کلیدواژه نیز شناخته می‌شود، در پروسه تحقیق کلمات کلیدی پیدا می‌شوند. کلمات کلیدی سایت نقش بسیار مهمی در سئو بازی می‌کنند و رابط بین موتور های جست و جو، شخص جستجو کننده و صفحات وب‌سایت هستند. سئو سازی چیست

در این صفحه به صورت کامل متوجه می‌شوید کلمه کلیدی چیست، نقش کلمات کلیدی در سئو چیست و سپس با انواع کلمات کلیدی آشنا می‌شوید. لیست خدمات سئو

  • منظور از کلمات کلیدی، کلمات یا عباراتی هستند که مردم در باکس مخصوص جستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل وارد می‌کنند تا آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند.
  • کلمه کلیدی یا کلیدواژه، می‌تواند از یک یا چندین کلمه تشکیل شده باشد. هزینه سئو سایت
  • کلمات کلیدی بیان‌کننده هدفی است که جستجوکننده در سر دارد. اهداف جستجویی که کاربر در سر دارد، به ۴ گروه اطلاعاتی، ناوبری (نام دقیق یک وب‌سایت)، تحقیقات قبل از خرید و اقدام خرید تقسیم می‌شود.

بیشتر بدانید: چگونه کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم

چرا کیورد ریسرچ اهمیت دارد؟

” SEO بدون کلمه کلیدی مناسب، امکان پذیر نیست.”

کیورد ریسرچ دید دقیقی از نیاز مخاطب به شما می‌دهد. به زبان ساده‌تر شما با تحقیق در مورد keyword مناسب محتوای خود، به سوالات و درخواست‌هایی که مخاطب از گوگل دار پاسخ می‌دهید. همین فعالیت کوچک می‌تواند به موفق شدن قطعی استراتژی سئو شما کمک کند و اهرم رشد استراتژی بازاریابی بیزنس شما باشد. پس باید به عنوان بخش تاثیرگذار سئو وب‌سایت خود به آن نگاه کنید.

کاربران در سرچ آنلاین خود، از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند. بنابراین اگر کلمات انتخابی محتوای شما شفاف، درست و مناسب باشند، ترافیک بیشتری بدست می‌آورید. توجه داشته باشید که محتوایی که روی وب‌سایت شما به اشتراک گذاشته می‌شود باید بر اساس نیاز و سوال کاربر هدف تهیه شده باشد. این پروسه هم با تحقیق در مورد کلمه کلیدی شروع می‌شود.

مزایای کیورد ریسرچ برای سئو

ما زمانی مطمئن می‌شویم یک اقدام به اندازه کافی اهمیت دارد که مزایای آن را بدانیم. به همین دلیل در ادامه به بررسی مزایای تحقیق کلمه کلیدی خواهیم پرداخت.

  • رشد ترافیک

بارها تکرار کرده‌ایم که وقتی بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای خود انتخاب می‌کنید، رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب می‌کنید. بنابراین کاربران بیشتری از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند.

  • جذب مشتری

اگر کسب و کار شما دارای محتوایی است که سایر افراد به دنبال آن هستند، می‌توانید نیاز آن‌ها را برطرف کنید و از طریق استراتژی سفر مشتری، کاربران را از مرحله آگاهی تا نقطه خرید همراهی کنید. اگر کلمات و عبارات کلیدی درستی انتخاب کنید، قبل از رقبای خود می‌توانید کاربران را جذب کرده و به مشتریان بالقوه خود تبدیل کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: