مشاغل خانگی که می توانند به موفقیت برسند
نوشته شده توسط : نت ویر

 

سبزی خردکنی

 

یکی دیگر از ایده های کسب و کار خانگی خرد کردن و فروش انواع سبزی های مختلف است. برای شروع این کسب و کار کافی است که شما یک دستگاه خردکن سبزی بخرید و در کنار آن هر روز سبزی های تازه تهییه کنید.
عمده هزینه این کسب و کار، قیمت سبزی خرد کن است. سبزی خرد کن های صنعتی از قیمت 3میلیون شروع می شود و تا قیمت 4۰ میلیون ادامه پیدا می کند. اگر پول زیادی ندارید می توانید از نسخه سه میلیونی آن تهییه کنید و در صورت نیاز و رشد و پیشرفت، در ادامه دستگاه های بهتری بخرید.
شما می توانید در ابتدا از دوستان، خانواده و همسایه های خودتان به عنوان مشتری استفاده کنید. با این حال باید بر روی بهداشت بیشتر و تحویل درب در منزل تمرکز کنید و از این طریق برای خودتان مزیت رقابتی ایجاد کنید.

استراتژی سوشال مدیا


روز به روز استفاده از سوشال مدیا های مختلف مانند اینستاگرام و یوتیوب و سایت و…. افزایش پیدا می کند. این استفاده ها به قدری زیاد شده که بسیاری از کسب و کارها وارد این حوزه شده اند و از سوشال مدیا درآمد بسیار زیادی را به دست می آورند.
نکته ای که درباره تمامی سوشال مدیاها صدق می کند این است که این کسب و کارها بدون استراتژی نمی توانند نتیجه بزرگی برای خودشان خلق کنند.

دارایی های دیجیتال


یکی دیگر از راه های کسب در آمد، سرمایه گذاری می باشد. زمانی که شما اصول تحلیل تکنیکال و بنیادی را یاد بگیرید و علاوه بر آن تکنیک ها و فوت و فن های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را یاد بگیرید، می توانید از این طریق حتی در منزل درآمد کسب کنید.
شما با سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال می توانید از تورم پیشی بگیرید و به صورت دلاری سود کنید. برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال دانش حرف اول را می زند.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

فروش بافتنی

 

بافتنی ها از گذشته های دور در کشور ما طرفداران زیادی داشته است. از این رو امروزه پوشیدن لباس های بافتنی حس نوستالژیک خاصی را زنده می کند. از مزیت های کسب و کار محصولات بافتنی این است که این کسب و کار به آموزش کمی نیاز دارد. علاوه بر لباس های بافتنی شما می توانید عروسک های کاموایی تولید کنید که آنها هم سود خوبی دارند.
این شغل یکی از کسب و کارهای خانگی مخصوص بانوان است. هزینه مواد اولیه این کار نسبت به سایر مشاغل خانگی بسیار پایین تر است. از طرفی برای فروش محصولات خودتان می توانید از سایت های گلورین و هنر روز استفاده کنید. همچنین در کنار آنها می توانید برای خودتان پیج اینستاگرام بزنید و از آنجا نیز درآمد زیادی به دست بیاورید.

 

تولید و فروش مواد غذایی گیاهی

 

قسمت اعظمی از سلامتی هر کس را نوع غذایی که می خورد تعیین می کند. در بسیاری از کشور ها صنعت گیاه خواری طرفدارن بسیار زیادی پیدا کرده است. متاسفانه در ایران گیاه خواری آنطور که باید و شاید بین مردم فراگیر نشده است. همین موضوع باعث شده است که این کسب و کار به یک فرصت تبدیل شود.
شما باید سعی کنید غذاهایی با ترکیب مناسب مواد غذایی و عطر و طعم خوب درست کنید. برای تولید محتوای خود باید بر دو جنبه تمرکز کنید. اولین کار این است که شما باید از طریق ویدیو لذت استفاده از این مواد غذایی را به مردم انتقال دهید. دومین کار هم این است که مدام به مزیت های استفاده از غذاهای گیاهی اشاره کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: