استراتژی سوشال مدیا و دارایی های دیجیتال
نوشته شده توسط : نت ویر

 

استراتژی سوشال مدیا


روز به روز استفاده از سوشال مدیا های مختلف مانند اینستاگرام و یوتیوب و سایت و…. افزایش پیدا می کند. این استفاده ها به قدری زیاد شده که بسیاری از کسب و کارها وارد این حوزه شده اند و از سوشال مدیا درآمد بسیار زیادی را به دست می آورند.
نکته ای که درباره تمامی سوشال مدیاها صدق می کند این است که این کسب و کارها بدون استراتژی نمی توانند نتیجه بزرگی برای خودشان خلق کنند.
به یاد داشته باشید برای اینکه در این کسب و کار موفق شوید باید بر چند موضوع مسلط شوید.

۱-الگوریتم شبکه های اجتماعی


هر کدام از این شبکه های اجتماعی الگوریتم مخصوص به خودشان را دارند که شما در صورتی که بر این الگوریتم ها مسلط شوید، می توانید در مدت زمان کم تری رشد کنید. البته ناگفته نماند که این الگوریتم ها هر چند وقت یکبار تغییر می کند، پس شما باید روز به روز خودتان را آپدیت کنید.
برای تسلط داشتن بر این الگوریتم ها کافی است که به سایت های مخصوص هر کدام از این شبکه ها سری بزنید. برای مثال اینستاگرام هر چند وقت یکبار در سایت خود جدید ترین الگوریتم های خودش را آموزش می دهد. شما می توانید با مراجه به این سایت و ترجمه کردن متن آن به این الگوریتم ها دسترسی پیدا کنید.
علاوه بر آن بسیاری از افراد هستند که هرکدام از آنها آموزش هایی راجع به اینستاگرام، یوتیوب وسایر شبکه های اجتماعی را در اختیار مخاطبین می گذارند. شما می توانید با تهیه دوره های آنها بر این الگوریتم ها مسلط شوید.

 

۲-بازاریابی محتوا

 

بازاریابی  محتوا از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. بازاریابی محتوا جز ضروری ترین مهارت ها برای فعالیت در سوشال مدیا می باشد و یکی از مهم ترین ارکان کسب و کار اینترنتی میباشد. هدف گذاری فعالیت در شبکه های اجتماعی، تعریف پرسونای مخاطب،  تعریف تقویم محتوایی و … از جمله کارهایی هستند که در بازاریابی محتوایی به آن اشاره شده است.

 

۳-تولید محتوا

 

زمانی که شما بازاریابی محتوا را به طور کامل یاد گرفته باشید فرآیند تولید محتوای شما بسیار ساده تر خواهد شد. تولید محتوا جنبه های مختلفی از جمله تولید محتوای متنی، ادیت عکس، تدوین ویدیو، تولید و ادیت پادکست و…. دارد. برای فعالیت به عنوان استراتژیست سوشال مدیا باید بر تولید محتوا مسلط باشید.

 

۴-داشتن یک رسانه

 

شما باید برای خودتان یک رسانه داشته باشید که مخاطبان بتوانند به وسیله آن، کارهای شما را ببینند و به شما اعتماد کنند و تصمیم بگیرند که با شما ارتباط برقرار کنند.
در هر رسانه ای که احساس می کنید اکثر مخاطبان هدف شما در آن قرار دارد سعی کنید که به بهترین شکل خودتان را در آن رسانه نشان دهید و از طریق تولید محتوا با کیفیت اعتماد آنها را جلب کنید . این رسانه می تواند به عنوان نمونه کار شما نیز  باشد.

 

دارایی های دیجیتال


یکی دیگر از راه های کسب در آمد، سرمایه گذاری می باشد. زمانی که شما اصول تحلیل تکنیکال و بنیادی را یاد بگیرید و علاوه بر آن تکنیک ها و فوت و فن های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را یاد بگیرید، می توانید از این طریق حتی در منزل درآمد کسب کنید.
شما با سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال می توانید از تورم پیشی بگیرید و به صورت دلاری سود کنید. برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال دانش حرف اول را می زند.

 





:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: