راه اندازی مشاغل خانگی موفق
نوشته شده توسط : نت ویر

 راه اندازی مشاغل خانگی موفق

 

از همان روزهای نخست این نوع کسب و کارهای مورد توجه قرار گرفتند که امروزه بیش از صد تهیه ی غذای خانگی و هر کدام با برندهای مختلف در شهرهای مختلف ایجاد شده است، اما هنوز در برابر جمعیت ایران، این شغل جای رشد بسیاری دارد .

مطمئن باشید که اگر در آشپزی مهارت بسیاری دارید، این شغل می تواند شما رو تبدیل به یک ثروتمند خود ساخته کند.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

میزان درآمد این شغل

 

اگه در نظر بگیریم که شما روزی 100 پرس غذا بپزید و هر پرس غذا میانگین60 هزار تومان باشد. شما روزانه به درآمد شش میلیون می رسید که بیش از 80 درصد آن سود خالص شما خواهد بود. با این اوصاف شما در ماه می تونید با تهیه تنها 100 پرس غذا در روز، به درآمد بالغ بر 30 میلیون برسید.

البته اگه شما بتوانید با یکی از شرکت ها یا با چند سازمان قرارداد کاری هم امضا کنید، می تونید تا روزانه 500 پرس غذا تولید کنید و چند نیرو هم کنار دست خود داشته باشید و درآمد بالای صد میلیون در ماه داشته باشید.

همین حالا، آشپزخانه های کوچکی وجود دارند که توسط سه یا چهار خانم خانه دار اداره می شوند و روزانه بیش از سه هزار پرس غذا به دست مردم می رسانند. که در روز چیزی حدود 30 میلیون تومان درآمد نصیب آن ها می کند.

از هر مهارتی می توان ثروت ساخت.

ساخت جواهرات و صنایع دستی

 

کار تولیدی در خانه می تواند منجر به خلق یک اثر هنری و جذاب شود. اگر تنها کلمه ی جواهرات و صنایع دستی رو در اینترنت سرچ کنید و یا سری به صفحات شبکه های مجازی بزنید، می بینید که یکی از پر تقاضا ترین کسب و کار های خانگی، شغل های مربوط به صنایع دستی هستند. از آنجایی که ایرانی ها مردم هنر پسندی هستند،به  صنایع دستی و جواهرات علاقمندی زیادی دارند.

اما سوالی که پیش می آید این است که با وجود برند های معتبر صنایع دستی و جواهر سازی های مطرح، آیا افراد همان نوع اجناس را از افرادی که در خانه کار می کنند ، خریداری می کنند؟ پاسخ واضح است. صد در صد. چرا ؟

به دو دلیل اساسی:

دلیل اول

قیمت تمام شده ی ساخت صنایع دستی و جواهرات در منزل، به شدت پایین تر از بازار است و این باعث می شود که قیمت محصول تولید شده در کسب و کار خانگی به شدت کاهش پیدا کند و مردم اقبال بیشتری به محصولات تولید شده در مشاغل خانگی موفق داشته باشند .

دلیل دوم

مورد دوم مربوط به خلاقیت و زیبایی منحصر به فرد این نوع محصولات است که یک طراح خانگی می تواند  داشته باشد.

اکثر برندهای مطرح دنیا به این دلیل که ساز و کار سختی برای تولید محصولات جدید و یا طرح های جدید دارند، این فرصت برای شاغلین در منزل وجود دارد که با تکیه بر توانایی های درونی خودشان، به سراغ طرح های جدید بروند و در این حوزه بسیار موفق شوند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: