راه اندازی کسب و کار خانگی و مشاغل پر سود در منزل
نوشته شده توسط : نت ویر

راه اندازی کسب و کار خانگی و مشاغل پر سود در منزل

 

کسب و کار خانگی در  چندین سالاخیر علاقه مندان زیادی پیدا کرده است تا جایی که بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند زندگی بهتر و راحت تری داشته باشند به این سمت کشیده شده اند. به همین خاطر برخی از افراد با تلاش بیشتر و کمی چاشنی  صبر حتی درآمدی چندین برابر درآمد از شغل اولشان دارند.

سال های اخیر به دلیل تحریم های شدیدی  و البته با شیوع بیماری کرونا ، شرایط برای مردم ما بسیار سخت شده است، با این حال خیلی از افراد خود را با شرایط موجود وفق دادند و راه هایی را برای ادامه مسیر پیدا کرده و به موفقیت هایی نیز رسیده اند.

اگرچه شرایط آن چنان که باید خوب به نظر نمی رسد، اما با همه این تفاسیر فرصت های زیادی نیز وجود دارد. به عنوان مثال فروش اینترنتی افزایش پیدا کرد و خیلی از افراد حتی در خانه خودشان توانستند کارگاه های خانگی پردرآمدی را راه اندازی کنند و محصولات خود را در شبکه های اجتماعی به فروش برسانند و  از این طریق به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند.

کسب و کارهای زیادی از این الگو استفاده کرده و موفق شده اند. به عنوان نمونه شرکت محصولات لبنی دامدارن در دهه 60 با مدیریت نور الدین نور بخش جعفری دهکردی راه اندازی شد که هم اکنون یکی از بزرگ ترین و معروف ترین برندها در این حوزه می باشد که کار خود را از خانه شروع کرد.

این در حالی است که شاید خیلی از افراد در شرایط کنونی به این فکر افتاده اند که کسب و کار کوچک خانگی پر سود برای خود راه اندازی کنند . قبل از این اگر یادتان باشد، قبلا  خانم های خانه دار از دیرباز این کار را به صورت ابتدایی انجام می دادند . به عنوان مثال در روستاها زنان خانه دار با قالی بافی کسب و کار در منزل خود را داشتند این در صورتی است که هم اکنون هم همین روال ادامه دارد و خیلی از آن ها صنایع دستی را که ارزش بسیار بالایی دارد تولید کرده  و به فروش می رسانند.

آیا کسب و کارهای کوچک پرسود خانگی فقط برای بانوان است؟

 

قطعا جواب این سوال منفی است زیرا با رشد و پیشرفت تکنولوژی های گوناگون، مشاغل مختلفی نیز برای افراد دیگر نیز به وجود آمدند که حتی کودکان نیز توانایی انجام آن را به دست آوردند.

 کسب و کارهای کوچک خانگی مجازی

 

به عنوان مثال با گسترش فضای مجازی بازارهای جدیدی نیز در همین حوزه به وجود آمد  . به همین خاطر هر فردی در خانه می تواند مهارت تولید محتوای متنی، تصویری و گرافیکی در این حوزه را بیامزد و در نهایت از این طریق کسب درآمد کند . حتی اگر شما پشتیبانی سایتی را بر عهده بگیرید می توانید در خانه خود بنشینید و در آنجا کارهای خود را پیش ببرید.

درست است که خویش فرما بودن چالش های خود را دارد، اما شیرینی های خود را نیز دارد  و حتی می تواند درآمدی بسیار جذاب را برای شما به ارمغان آورد . اگر شما در یک شرکت کار کنید درآمد محدودی به دست می آورید، اما اگر کسب و کارهای کوچک خانگی پر سودی مانند همین تولید محتوا را راه اندازی کنید، نتیجه بسیار متفاوتی برای شما به وجود خواهد آمد.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار آنلاین

کسب و کار خانگی کوچک و پر سود

 

گسب و کار های خانگی و ثروت ساز قطعا به شما کمک خواهد کر که چندین قدم از رقبای خود فراتر بروید و بتوانید با استفاده از مهارت های جانبی خودتان بهترین ها را به دست بیاورید و به نوعی با شغلی که برای خودتان دست و پا کرده اید به حدی از استقلال مالی دست پیدا کنید.

تا همین چند سال پیش، کار کردن فقط یک تعریف داشت و آن هم چیزی نبود جز اینکه همیشه صبح زود از خواب بیدار شویم و سر کار خود رفته و بعد از 8 تا 10 ساعت کار کردن به خانه برگردیم و دوباره روز از نو، روزی از نو. البته کسانی هم  بودند که با شکستن این قانون، توانستند کسب و کارهای بسیار پول سازی را راه اندازی کنند.

اما نکته اینجاست که حتی همان افرادی که به ظاهر عرف جامعه  آن زمان شکستند، باز هم مثل همه هر روز صبح سر کار خود حاضر می شدند و حتی گاهی بیشتر از دیگران نیز کار می کردند  و به جای برون سپاری کارها خودشان مسئولیت تمام امور را به گردن می گرفتند.

 





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: