کار های غیر هنری مخصوص مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان
نوشته شده توسط : نت ویر

کار های غیر هنری مخصوص مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

 

پیشنهاد‌ های بعدی ما در معرفی کسب و کار زنانه، برای تصدی شغل دوم خانم‌ های کارمند ، انجام کارهای غیر هنری است که توضیحات آن در ذیل خواهد آمد :

پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار

1-رانندگی کنید

 

رانندگی برای خانم‌های کارمند، شغل دوم خوبی است که زمان کاری سیالی دارد و هر زمان که خسته شد یا کاری پیش آمد می‌ تواند به منزل بازگردد . مسیرهای از اداره تا منزل را نیز می‌تواند با همراهی مسافر ، از تنهایی به درآمده و درآمدی کسب کند .

برای معرفی کسب و کار زنانه باید به منعطف بودن آن شغل نیز توجه کرد و شغل رانندگی این انعطاف را دارد.

2- انجام امور کامپیوتری

 

شغل دومی که کارمندان خانم پس از ساعات اداری می‌ توانند در مغازه خود یا دیگران آن را انجام دهند و درآمد خوبی کسب کنند انجام کار های کامپیوتری است که شامل :

تایپ ، تحقیق ، طراحی لوگو های تبلیغاتی ، ثبت‌ نام اینترنتی و فرم مالیاتی ، طراحی کارت و بروشور های تبلیغاتی و … است . این شغل شغلیست که افراد همیشه بدان نیاز دارند و درآمدزایی در منزل برای خانم ها ایجاد می شود .این شغل از آن شغل‌ های پر درآمدی است که با آموزش ، می‌ توان به تخصص آن دست پیدا کرد .

 

3- فروشنده شوید

 

بسیاری از فروشگاه‌ ها برای شیفت عصر خود به دنبال فروشنده خانم هستند . آن‌ ها را بیابید و مشغول به کار شوید. حواستان باشد اگر محل کار دوم ، از منزلتان دور است برای برگشت به منزل امکانات رفاهی از قبیل اتوبوس و مترو فراهم باشد. اگر امکانات مناسب برای بازگشت به منزل فراهم نیست در محدوده منزل خود فروشنده شوید تا با خستگی دو چندان مجبور نباشید هر چه پول در آن روز درآورده‌ اید را به آژانس داده و به منزل بازگردید .

 

4- پرستار شوید

پرستاری از کودک ، سالمند و بیمار شغل دومی است که تقریباً همیشه فراهم است و درآمد نسبتاً خوبی هم دارد. با پرستاری هم تجربه‌ های جدید به دست آورید ، هم کار خیری کرده و هم درآمدی کسب کرده باشید . کودکانی که والدین شب‌ کار دارند. سالمندانی که عصر هنگام فرزندانشان باید به منزل خود بازگردند و بیمارانی که در عصر یا شب تنها هستند.

موارد خوبی هستند که هم تجربه‌ های جدید به دست آورید ، هم کار خیری کرده و هم درآمدی کسب کرده باشید

پیشنهاد ما به شما:کسب و کار اینترنتی

 

درآمدزایی در منزل برای خانمها خانه دار:

 

آیا به دنبال کاری می گردید که در منزل بتوانید از طریق آن کسب درآمد کنید ؟ برای شروع یک کار پول کافی ندارید ؟ هر چه می گردید کار مناسبی پیدا نمی کنید!
شاید هم تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که کار در منزل می تواند واقعا درآمد زا باشد . در عصری که ما زندگی می کنیم و با این پیشرفت فوق العاده تکنولوژی کسب درآمد در منزل بسیار آسان تر شده است و همیشه در مبحث کسب و کار زنانه باید به آن توجه کرد.همچنین شما می توانید به سراغ تحلیل بورس بروید.

 





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: