کارهای هنری مخصوص مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان
نوشته شده توسط : نت ویر

کارهای هنری مخصوص مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان(درآمدزایی در منزل برای خانم ها)

 

در دسته اول یعنی کارهای هنری ، منظور آن کارهایی است که بعد از پایان ساعات اداری ، در کارگاه‌ های هنری ، گالری‌ها ، مغازه‌ ها و … انجام می‌ شود.

 

1-       کار های هنری در زمینه صنایع‌ دستی

 

بسیاری از صنایع‌ دستی که طرفداران خاص خودش را در داخل و خارج از ایران دارد ، در کارگاه‌ های صنایع‌ دستی ساخته و به فروشگاه‌ ها عرضه می‌ شود . زنان به دلیل ظرافت وجودی خود و دستان توانا ، هنرهای دستی بسیار زیبایی خلق می‌ کنند . هنرهای صنایع‌ دستی شامل : خاتم‌ کاری ، مینا کاری ، سیاه‌ قلم و … عناوین درآمدزایی هستند که می‌ت وان به‌ عنوان شغل دوم بدان نگاه ویژه داشت .

 

2-      مشغول شدن در کارگاه‌ های شیرینی‌ پزی

 

شغل دوم و خوشمزه بعدی برای خانم‌ های کارمند گروه دوم، پختن شیرینی در کارگاه‌ های آن است. در این کارگاه‌ ها با هر تخصص از آماده‌ سازی برای پخت تا بسته‌ بندی و عرضه محصول می‌ توانید مشغول به کار شده و کسب درآمد داشته باشید. به این تربیت ایده های پولساز برای بانوان

پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار

 

3-       کارگاه‌ های قالی‌ بافی

 

بسیاری از افرادی که سرمایه‌ گذار یا کارآفرین در حوزه مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان هستند روی این هنر اصیل ایرانی سرمایه‌ گذاری می‌ کنند. و فضا و امکانات را فراهم آورده و متقاضیان آن کار را جذب می‌ کنند. اگر تمایل به انجام این کار در منزل خود ندارید به این کارگاه‌ها سری بزنید .

 

4-       هنر خیاطی

 

اگر شرایط و تمایلی به انجام خیاطی در منزل خود را ندارید می‌ توانید در مزون‌ ها ، تولیدی‌ ها و کارگاه‌ های دوخت و خیاطی مشغول به کار شوید. حسن انجام این هنر تخصصی و پر درآمد در بیرون از منزل آن است که اگر شما فقط یک بخش کار را بلد باشید باز هم برای شما کار هست.

 

5-       طلا ساز شوید

 

کار جذاب بعدی برای خانم‌ های کارمندی که خسته از سر کار اول به‌ سوی کار دوم می‌ روند ، شغل طلا سازی است. هیجان این مسئله در مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان بیشتر ایجاد انگیزه کاری خواهد کرد. پس از علاقه و مهارتی در این کار دارید کارگاه طلا سازی پیدا کنید ، مشغول به کار شده و شگفت‌ زده شوید .

 

6-       تعمیرات موبایل و نرم‌ افزار های آن

 

هنر بعدی که برای کسب و کار زنانه می تواند به عنوان  شغل دوم از آنها یاد کنیم تعمیرات موبایل و نرم افزارهای آن هست. این روز ها به علت گرانی‌ های شدید افراد ترجیح می‌ دهند وسایل خود را تعمیر کنند تا مجدد خریداری نمایند .

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

7-      تعمیرات کامپیوتر و سخت‌ افزار و نرم‌ افزار آن

 

این مورد نیز شبیه به مورد قبل است و برای انجام هر دو باید از پیش مهارت آن را کسب کرده و سپس در جایی که سفارش‌ ها دارند ، مشغول به کار شوید.

 

8-      آرایشگر پاره‌ وقت شوید

 

بسیاری از آرایشگران تمایل دارند در ساعات عصر به منزل بروند، به فرزند خود یا پدر و مادرشان رسیدگی کنند و یا به امور شخصی بپردازند . همکاری در این صنف پر درآمد هم درآمد خوبی نصیبتان می‌ کند و هم شغل دوم نسبتاً ثابتی خواهید داشت .و آرایشگری به خصوص اگر با تولید محتوا و معرفی خودتان به دیگران همراه باشد جز مشاغل پردرآمد برای خانمها به حساب می‌آید.

 





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: