مشاغل هنری مخصوص خانه برای بانوان
نوشته شده توسط : نت ویر

مشاغل هنری مخصوص خانه برای بانوان

 

1-       آرایشگری

 

خانم‌ های کارمندی که هنر آرایشگری را بلدند. می‌ توانند در منزل خود اتاقی را بدین کار اختصاص داده و ساعاتی که پس از ساعات اداری در منزل هستند را درآمد کسب کنند. ایراد این کار آن است که فقط مشتری‌ های صبح را از دست می‌دهند. اما حسنش به این است که اگر کارتان خوب باشد مشتری زمانش را با شما تنظیم خواهد کرد. این کار درآمد بسیار خوبی دارد.

2-       قلاب‌ بافی

 

یکی دیگر از کارهایی که خانم‌ های کارمند زمان حضور در منزل به‌ عنوان شغل دوم می‌ توانند انجام دهند، قلاب‌ بافی است. چندی پیش قلاب‌ بافی‌ها برای رومیزی بسیار مد بود اما امروزه قلاب‌ بافی‌های روی لباس و بافت‌ های گوناگون مد شده است.

پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار

 

3-       خیاطی

 

خانم کارمند با آموزش هنر خیاطی، می‌تواند ساعات حضور در منزل را بدان اختصاص دهد و از درآمد بالای آن به‌عنوان شغل دوم لذت ببرد. دغدغه بیشتر زنان شاغل (خصوصاً اگر همسر و مادر هم باشند) با آقایان شاغل تفاوت‌هایی داردخودشان ، خانواده و اجتماع برای آنان محدودیت‌هایی قائل می‌باشند .

کسب و کار زنانه در زندگی افراد خانواده به میزان بسیار زیادی تاثیر گذار خواهد بود ،بنابراین شما به عنوان یک خانم می بایست خیلی به این مسئله توجه کنید.

هنر دیگری که به خانم کارمند پیشنهاد می‌ دهیم انجام هنر انواع دوخت‌ های زیبا روی لباس است. مانند مروارید دوزی، گلدوزی ، دوخت‌های با کامو ا، نگین دوزی ، پولک و منجوق‌دوزی و … . اگر هنر خیاطی را به‌ عنوان شغل دوم انتخاب کرده باشید

 

4-       دوخت‌ های هنری روی لباس

 

داشتن هنر دوخت‌ های گوناگون روی لباس ، کنار خیاطی ، می تواند در درآمد زایی بسیار بیشتر شما مؤثر باشد .

 

5-       بافتنی

 

هنر بسیار آرام‌ بخش و جذاب بعدی که پیشنهاد ما به خانم کارمند جویای شغل دوم است، غرق شدن در دنیای رنگ‌هاست .

این هنر وابسته به فصل خاصی نیست و می‌توان سفارش‌ ها زمستان بعدی را از بهار دریافت کرده و شروع به بافتن کنید . خانم کارمند ! شغل دومتان را رنگارنگ ببافید، لذت ببرید و پول بگیرید .

آرامش داشتن برای شغل خانم ها می تواند بسیار مهم باشد و شما با انتخاب کسب و کارهایی که بیشتر زمان آن در اختیار خودتان است می توانید این آرامش را هم به افراد خانواده تزریق کنید و با آموزش کار در منزل برای خانم ها، آنها را در جهت یک فرایند قوی و روبه جلو قرار دهید.

 

6-       قالی‌بافی

بافت قالی از آن دسته هنرهای زیبایی است که به مهارت احتیاج دارد. خانم کارمند به‌عنوان شغل دوم می‌تواند آن را انتخاب کرده و بدان بپردازد .

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: