چرا باید در بورس سرمایه گذاری کنیم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

اما چرا باید در بورس سرمایه گذاری کنیم؟

 

1.      سود بیشتر، در برابر ریسک کمتر

 

وقتی که شما در بورس سرمایه گذاری می کنید،.پیش از هر چیزی ریسک بسیار کمی رو  متحمل هستید..دامنه ی نوسان یک سهم در بورس ، روزانه بین +5 درصد تا -5 درصد است..یعنی شما حداکثر ، پنج درصد از سرمایه ی تان رو در روز از دست می دید و در مقابل هم می توانید پنج درصد به آن اضافه کنید.

اما در طلا و دلار که دامنه نوسان آزادی دارند،.اگر تاریخ معاملات رو نگاه کنید، می بینید که در یک روز نهایت با شش درصد رشد روبرو بوده اند و در زمان ریزش گاها تا 50 درصد هم در یک روز ریزش داشته اند..در واقع نسبت سودی که شما در بورس می کنید، بر اساس نتیجه  شاخص بورس ، بسیار بیشتر از ریسک سرمایه گذاری شماست..اما در معاملات طلا و دلار، شما ریسک بسیار بالا در برابر سود بسیار پایین دارید. 

2.      پشتوانه ی قیمت هر نماد، تولید ملی است

 

شاید برای بسیاری از شما که وارد دنیای سرمایه گذاری شده اید،.مفهوم پشتوانه ی سرمایه ی گذاری آنچنان معنایی نداشته باشه..اما یکی از ابتدایی ترین اصول سرمایه گذاری این است که شما بدانید بر روی چه چیزی سرمایه گذاری کرده اید..

در بورس ایران، شما بر روی تولید کشور،.یعنی کارخانه های بزرگ ایران سرمایه گذاری می کنید . مثلا شما نماد فولاد رو که می خرید،.بخشی از سهام فولاد اصفهان به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان خاورمیانه رو خریده اید..

یا اگر سهم خساپا رو می خرید،.سهامدار شرکت سایپا شده اید و پشتوانه ی شما در واقع تولیدات یک شرکت است..طبیعی است که با وضعیت اقتصادی موجود،.که کشور وابسته به تولید داخلی است،.هیچ کدام از شرکت هایی که شما در آن ها سرمایه گذاری می کنید،.کاهش تولید نداشته و حتی بسیاری از آن ها افزایش تولید دارند.

اما دلار و طلا ، چه پشتوانه ای دارند. اگر بخواهیم به زبان ساده بگیم،.یک رئیس جمهور آمریکا، می تونه به کل قیمت دلار و طلا رو در کشور ما جابجا کنه..باز هم به زبان ساده تر ، هیچ گاه روی چیزی سرمایه گذاری نکنید که با یک حرف بالا و پایین می رود. 

پیشنهاد ما به شماکسب و کار اینترنتی

 

3.      ضریب نقد شوندگی بسیار بالا

 

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 بورس، برخلاف مسکن و خودرو، ضریب نقد شوندگی بسیار بالایی داره..شما در یک پروسه ی خرید و فروش در بورس،.کمتر از سی ثانیه زمان نیاز دارید، اما در باب فروش مسکن و خودرو،.شما باید بین یک هفته تا گاها یک ماه هم دنبال یک مشتری باشید..اما در بورس، شما در هر لحظه ای که بخواید می توانید سهمتان رو بفروشید و نقد شید. .یکی از ویژگی هایی که باعث شده است ما بورس رو بهترین سرمایه گذاری سال 1400 بدانیم،.دقیقا بحث نقد شوندگی است. 

4.      استراتژی های مختلف بلند مدت و کوتاه مدت

 

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 یکی دیگر از دلایلی که بورس بهترین سرمایه گذاری سال 1400 است،.امکان ایجاد استراتژی های بلند مدت و کوتاه مدت در بورس می باشه..شما در طلا و دلار نمی توانید هیچ استراتژی کوتاه مدتی داشته باشید و باید به امید شش ماه تا یکسال آینده خرید دلار داشته باشید..

اما در بورس، وقتی که شما مبانی و اصول نوسان گیری رو بلد باشید،.می توانید ماهیانه سی تا پنجاه درصد به سرمایه ی خودتون اضافه کنید. و در بلند مدت هم که آمارها نشان میدهد که حداقل سود یک سهم در یک فصل،.چیزی بالای صد در صد است . 

با این اوصاف، فکر می کنم که دیگر قانع شده اید که بورس بهترین سرمایه گذاری سال 1400 خواهد بود.و سال 98 یکبار دیگر تکرار خواهد شد. اما این انتخاب شماست که به این بازار ورود کنید و از سود های عالی آن بهره ببرید یا اینکه هنوز در شک باشید..اما اگر تصمیم گرفته اید به بازار بورس وارد کنید و از سودهای بهترین سرمایه گذاری سال 1400 بهره ببرید،.باید بگیم که:

دوره جامع هوش بورسی استاد ماهان تیموری بهترین انتخاب برای ورود به بهترین سرمایه گذاری سال 1400 است. 

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار  

 





:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: