بهترین سرمایه گذاری در بورس
نوشته شده توسط : نت ویر

 

چقدر سود؟

 

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 اگر پارسال با آموزش های تیم ماهان تیموری وارد بازار می شدید،.می تونستید پونصد تا ششصد درصد به سرمایه ی خودتون اضافه کنید..البته این میانگین سودهایی هستش که ما در بازار سرمایه کرده ایم..

بلکه سرمایه گذاری هایی رو پشت سر گذاشته ایم که در شش ماه آخر سال 98،.بیش از دو هزار درصد به ما سود داده اند..این یعنی ما تونستیم بخشی از سرمایه خودمان رو با سود بیست و یک برابری روبرو کنیم..

و در همین سه ماه نخست سال، ما توانستیم، سیصد درصد روی سرمایه ی خودمان سود کسب کنیم..پس اگر دغدغه ی سرمایه گذاری دارید، این مطلب رو بخوانید و ویدیو های آموزشی بهترین سرمایه گذاری سال 1400 رو هم ببینید.و فرصت رو از دست ندید و به جمع اعضای تیم ما بپیوندید. 

اگر توصیه ی من، یعنی ماهان تیموری رو بعنوان یک مشاور و یک استاد بیزینس کوچینگ می خواید باید بگم.که: “هر روزی که کار سرمایه گذاری رو به تعویق بیاندازید، حداقل 5 تا 10 درصد از زندگی خودتون.در حوزه ی مالی عقب افتاده اید. پس یکبار برای همیشه،.تصمیم درست بگیرید و سالها خوشبختی خودتون رو تضمین کنید.”

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار

 

اما برویم سراغ این آموزش..سوالی که این روزها از تیم آموزشی ماهان تیموری بسیار پرسیده می شه اینه که:

بهترین سرمایه گذاری سال 1400 چیست؟

 

بی شک باید بگیم که “سرمایه گذاری در بورس” بهترین سرمایه گذاری سال 1400 است..این رو همین اول کار گفتیم تا که خیالتان رو راحت کنیم که در اینجا قرار نیست.با تحلیل های کلی روبرو شید..

بلکه این جا جایی است که شما باید برای آینده ی تان هدف گذاری و برنامه ریزی درست داشته باشید.و تمام تلاش تیم ماهان تیموری نیز همین است که راه درست رو بسیار مستقیم پیش روی شما بگذارد..چرا که موفقیت شما ، باعث داشتن یک جامعه ی پویا تر می شه و این آرزو و هدف ما از روز اول تاسیس این تیم بوده است. 

چرا بهترین سرمایه گذاری سال 1400، بورس است ؟

 

پاسخ به این سوال رو در مقاله بهترین سرمایه گذاری در ایران به طور مفصل به شما دوستان ارائه کرده ایم، اما در اینجا هم برای سال 1400، یک  برنامه و یک استراتژی درست خدمت شما ارائه می کنیم که دلیل انتخاب بورس بعنوان بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع سال 1400 برای شما کاملا واضح شه.

در ایران، خصوصا در این چند سال اخیر،.همه چیز تبدیل به بازاری برای سرمایه گذاری شده است..از مسکن که نیاز اولیه یک انسان است،.تا ارز که بهایی برای معامله کردن است، تا طلا که پشتیبان ارزش پول است،.همگی تبدیل به گزینه های سرمایه گذاری شده اند.

اما متاسفانه اتفاقی که این وسط افتاده است،.این است که افراد زیادی در این بازارها به قول خودشان سرمایه گذاری کرده اند.و زندگی شان رو گذاشته اند و حالا بدون سود مد نظرشان،.تنها چند قدم به تورم نزدیک تر شده اند و تونسته اند نیمی از ارزش پول هایشان رو حفظ کنند و هنوز سردرگم هستند و به خود می گویند که کجا سرمایه گذاری کنم ؟

اشتباهی که این میان اتفاق افتاده است،.عدم آگاهی به بازار سرمایه است. اگر شما به این آموزش آمدید تا بهترین سرمایه گذاری سال 1400 رو از طریق این آموزش یاد بگیرید،.پیش از هر چیزی باید به خودتون تبریک بگویید که قصد دارید با تحقیق به بازار سرمایه گذاری ورود کنید.و نمی خواید جز آن دسته از کسانی باشید که در سال 1400 نیمی از دارایی های میلیاردی خودشان رو در بازارهای فرعی سرمایه گذاری از دست داده اند.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار اینترنتی

اصول اولیه بازار

 

هر بازاری برای سرمایه گذاری، یک سری از اصول اولیه داره که شما باید آن اصول اولیه رو بدانید..اگر قرار است طلا بخرید، اگر قرار است دلار بخرید و یا هر حوزه ی دیگر مثل مسکن و خودرو رو برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید، پیش از هر چیزی باید اصول سرمایه گذاری در این بازارها رو بدانید..اصلا مهم نیست که نظر شما با ما یکی باشه یا یکی نباشه،.مهم این است که شما برای سرمایه گذاری خودتون یک استراتژی داشته باشید..

اگر شما معتقدید که خودرو، می تونه سرمایه گذاری خوبی باشه،.اشکالی نداره،.اگر اطلاعات کافی دارید و تحلیل شما، دقت کنید تحلیل و بررسی اقتصادی شما این است که خرید خودرو،.بهترین سرمایه گذاری سال 1400 است، حتما این کار رو بکنید و به تحلیل خودتون احترام بگذارید..اما اگر درگیر هیجان هستید و به طور دقیق از بازار خودرو اطلاعات ندارید و طبق شنیده ها می خواید به این بازار ورود کنید،.باید بگیم که دیر یا زود، شما هم یکی از خسارت دیدگان بازار سرمایه خواهد بود. 

 





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: