چطور آموزش بورس رو شروع کنم ؟
نوشته شده توسط : نت ویر

اما چطور آموزش بورس رو شروع کنم ؟

 

برای شروع بورس ، باید آموزش ببینید . بورس ، دنیای نمودار و تحلیل است . البته خیلی ها ، فکر می کنند که آموزش بورس ، کار سختی است ، اما باید بگیم که هر کسی می تواند بورس رو آموزش ببیند . چرا که نیاز به سواد ندارد .

نیاز به علم اقتصاد ندارد و تنها باید یک مقدار تمرین کنه تا به مهارت بالا برسد . اگر کسی آموزش ندیده باشد ، اصلا نمی تواند خرید و فروش کنه ، چرا که هر سهمی رو باید در نقطه مناسب خرید و در نقطه مناسب هم فروخت . یادتان باشد که بازار بورس هم پر است از کلاهبردارهایی که از عدم اطلاع شما سو استفاده می کنند . پس بهترین راه برای ورود به بهترین سرمایه گذاری در ایران ، یادگیری بورس است .

 پیشنهاد ما به شما : راه اندازی کسب و کار  

 

آموزش بورس با محصول هوش بورسی استاد ماهان تیموری

 

تیم آموزشی ماهان تیموری ، یک دوره جامع آموزش سرمایه گذاری در بورس برای شما تدارک دیده است که شما از الفبای بورس ، یعنی از نقطه صفر تا صد بورس رو می توانید در این دوره بیاموزید .اما آن چیزی که این دوره رو برای شما منحصر بفرد می کنه موارد زیر است :

  • این دوره از نقطه صفر سرمایه گذاری در بورس شروع می شه و هر کسی با هر سطح اطلاعاتی می تواند از این دوره استفاده کنه .
  • تمام آموزش ها کاربردی بوده و استراتژی استاد ماهان تیموری در سرمایه گذاری در بورس نیز در این دوره تدریس می شه.
  • هزینه ی این دوره نسبت به سایر دوره های بورسی ، یک سوم تا یک پنجم است . یعنی شما می توانید با کمتر از یک میلیون ، تمام آنچه که باید در مورد سرمایه گذاری در بورس بدانید رو در این دوره کسب کنید. این در حالی است که دیگر مجموعه ها هزینه ای معادل دو تا سه میلیون تومان رو تنها برای دوره الفبای بورس از شما می گیرند و یادگیری کامل در سایر سایت ها برایتان چیزی حدود ده میلیون تومان هزینه بر می دارد.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار اینترنتی

 

تورم و سرمایه گذاری

 

تورم روز به روز در حال افزایشه و این باعث شده که افراد زیادی به فکر سرمایه گذاری در سال جدید بیافتند..طبیعیه که هر کسی از کم شدن ارزش پولش ناراحت می شه.و فشار زیادی رو در زندگی تحمل می کنه،.اما از سمت دیگر ورود به بازار سرمایه و انتخاب یک روش برای سرمایه گذاری هم کاری است که باید با آموزش درست و صحیح انجام شه. تیم آموزشی ماهان تیموری به مدیریت استاد ماهان تیموری. درست مثل هر سال، در سال 1400 هم فرصت های سرمایه گذاری رو به شما معرفی می کنه.
و سعی می کنه که شما رو با بهترین سرمایه گذاری سال 1400 آشنا کنه..اما قبل از اینکه این آموزش رو شروع کنیم،.و به خودت جواب بدی که کجا سرمایه گذاری کنم ،یک نکته رو باید به شما دوستان گوشزد کنیم..
اگر می خواید سرمایه گذاری کنید و اگر دنبال یک مرجع معتبر برای آموزش سرمایه گذاری هستید،.حالا و در همین لحظه ، در بهترین مرجع آموزش مالی ایران قرار دارید و آنچه که ما به شما می گوییم،.می تونه خوشبختی شما رو برای سال جدید و انتخاب بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع سال 1400 تامین کنه..چرا؟ 
اگر دنبال چرایی این قضیه هستید،.کافیه که نتایج دوره های ما رو ببینید..کافیه که ویدیو ها و آموزش هایی که درست پارسال در همین موقع براتونبه رایگان گذاشتم رو یکبار ببینید.

 





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: