دلایل انتخاب بورس رو بعنوان بهترین سرمایه گذاری
نوشته شده توسط : نت ویر

 

ضریب نقدینگی بالا

 

در بورس شما هیچ گاه منتظر خریدار نمی مانید . هر زمان که بخواهید می توانید سهم خودتان رو بر روی قیمت دلخواه تان بفروشید و برای آن خریدار هم پیدا می شه.

در واقع در بورس هیچ کالایی معامله نمی شه ، بلکه برگ سهم ها منتقل می شوند و کل این فرآیند در کمتر از سی ثانیه اتفاق می افتد . شما می توانید در سی ثانیه یک سهم رو بخرید و در سی ثانیه آن رو بفروشید. در حالی که اگر روی طلا و دلار و خودرو و مسکن سرمایه گذاری کنید ، باید حداقل چیزی بین یک روز تا چند ماه منتظر یک خریدار باشید.

این در حالی است که شما در بورس می توانید در کمتر از یک دقیقه مسیر موفقیت رو طی کنید . پس هنوز هم بورس ، دو بر هیچ ، بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع ایران می باشد.

سرمایه کم ، سود بالا

 

بر خلاف سایر روش های سرمایه گذاری ، شما در بورس پول زیادی برای سرمایه گذاری نیاز ندارید . شما برای خرید یک گرم طلا الان باید مبلغی بیش از یک میلیون تومان هزینه کنید. برای خرید مسکن و خودرو باید مبلغی بیش از صد میلیون سرمایه گذاری کنید . برای دلار هم حداقل باید ده میلیون سرمایه داشته باشید . چرا که هیچ وقت شما نمی توانید صد دلار خرید داشته باشید و بگویید که روی دلار سرمایه گذاری کرده ام .

نه صراف ها زیر بار چنین مبلغی می روند و نه این معامله برای شما سودی دارد. اما در بورس ایران ، شما می توانید از پانزده هزار تومان برای عرضه های اولیه و از مبلغ پانصد هزار تومان برای سهم های بزرگ ، شروع به سرمایه گذاری کنید .

بعنوان مثال ، عرضه اولیه ی غگیلا که برای شرکت پگاه گیلان بوده است ، چیزی حدود پانزده هزار تومان برای شروع سرمایه گذاری در بورس نیاز داشته است که تا امروز که این مقاله نگارش شده است ، چیزی بالغ بر سی درصد به شما سود تقدیم می کرده است و برای خرید شرکت های بورسی و فرابورسی ، شما حداقل به پانصد هزار تومان سرمایه نیاز دارید .  مثال بارز آن هم خرید سهم ایران خودرو است .

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار

اگر شما در اردیبهشت ماه ، سهم ایران خودرو رو می خریدید ، تا به امروز بیش از دویست درصد سود کرده بودید . دویست درصد در مدت دو ماه. یعنی شما امروز یک میلیون و پانصد هزار تومان بر روی پانصد هزار تومان سرمایه ی خودتان داشتید . این یک سود رویایی است . شاید هیچ کسب و کاری نباشد که سود این چنینی به شما هدیه کنه.همچنین شما باید مهارت مدیریت پول بالایی داشته باشید.

همیشه سود دهی دارد

 

خیلی ها در این ایام شروع به صحبت از حباب بورس کرده اند و گفته اند که بورس با ریزش زیادی مواجه می شه . اما باید بگیم که بورس ، دارای نمودارهای تحلیلی است و نمودارها تا به امروز نشون از صعود بلند مدتی بورس در ایران دارند . همچنین بیش از 4 میلیون کد در همین شش ماه اخیر به بورس آمده اند و این رشد نقدینگی  باعث شده است که بورس به حق واقعی خودش در بازار سرمایه برسد . این در حالی است که بورس هنوز نسبت به شاخص  تورم جای رشد دارد و باید عدد شاخص بسیار بالایی رو ببیند. پس همچنان بورس ، بهترین سرمایه گذاری ایران می باشد.

پیشنهاد ما به شما  :  کسب و کار اینترنتی

با هر استراتژی ای موفق هستید

 

بعضی ها معتقدند که بورس فقط در بلند مدت سود خوبی به آدم می ده . اما من می توانم بگم که اگر کسی بورس رو آموزش دیده باشد و قدرت بالایی در خرید و فروش پیدا کرده باشید ، می تواند ماهیانه بین سی تا پنجاه درصد به سرمایه ی خودش اضافه کنه.

یعنی اگر دلتان می خواهد که ماهیانه سود کنید ، میتوانید از بورس کسب سود کنید و اگر دلتان می خواهد سرمایه گذاری های بلند مدت هم داشته باشید ، می توانید به راحتی هر چه تمام تر با آموزش دیدن سود های رویایی داشته باشید .

با این اوصاف ، فکر می کنم که دیگر نیازی به تعریف از بورس و مزیت های آن بعنوان بهترین سرمایه گذاری ایران نباشد . چرا که همه چیز مثل روز روشن است که بورس با قدرت امسال هم می تواند بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع ایران باشد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: