سرمایه گذاری در مسکن و خودرو چگونه است؟
نوشته شده توسط : نت ویر

سرمایه گذاری در مسکن و خودرو 

 

مسکن و خودرو ، هر دو یک المان مصرفی هستند . هر انسانی به مسکن و سرپناه نیاز دارد تا در آن زندگی کنه و هر شخصی هم نهایت یک خودرو نیاز دارد تا به کارهای شخصی اش بپردازد و با آن مسافرت کنه و … .

اما متاسفانه این دو هم تبدیل به یکی از منابع سرمایه گذاری شده اند. البته دولت ، بر روی این دو موضوع بسیار سخت گیر شده است و حالا مالیات بر خانه هایی که کسی در آن ها اسکان ندارد و همچنین توقیف خودروها ، دو طرحی است که دولت بر روی این بازار به ظاهر سرمایه ، گذاشته است و کمی جلوی این سرمایه گذاری اشتباه رو گرفته است . 

شاید قبلا بهترین سرمایه گذاری با 50 میلیون خرید خانه بود  اما هم اکنون با این پول هم نمی شود یک خانه خوب اجاره کرد.

مشکل سرمایه گذاری در خودرو و مسکن

 

مشکل سرمایه گذاری در خودرو و مسکن ، بحث ورود به این نوع سرمایه گذاری است . 

زمین و سایر راه ها هم مبلغی مشابه نیاز دارند . پس ورود به این بازار ، کمی سخت است و نیاز به سرمایه تقریبا بالا دارد . اما حالا ما فکر می کنیم که شما این سرمایه رو هم دارید و می توانید به راحتی هم به این بازار ورود کنید . دو بحث دیگر مطرح می شه.

یک اینکه بازار مسکن در طول سالهای اخیر ، چقدر سود نصیب دارندگان مسکن کرده است؟ بازار خودرو چطور؟ بله رقمی بین 50 تا 100 درصد سود رو برای این دو بازار می توانیم در نظر بگیریم که البته در برخی مناطق بیشتر هم بوده است .

پیشنهاد ما به شماکسب و کار اینترنتی

 

خب ، بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 چیه؟

 

همانطور که گفتیم بهترین سرمایه گذاری در ایران ، در بورس است. نیازی نیست که جملات کلیشه ای در مورد بورس بگیم ، چرا که همه ی شما کم و بیش با مزیت های بورس آشنا هستید . اما من می خواهم این بار با دلایل و مثال هایی که دغدغه ی همه ی ماست ، بورس رو بعنوان بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع به شما معرفی کنم .در این میان تکنیک های مدیریت زمان را هم فراموش نکنید.

سودی فراتر از تورم

 

تا اینجای کار ، مردم ما تمام تلاششون بر این بوده است که پولشون و پس اندازشون رو جایی سرمایه گذاری کنند که حداقل تا جای ممکن ، از ارزش پولشون کم نشه و بتوانند به نوعی خودشون رو به تورم برسانند . اما این ایده برای ما که در تیم آموزشی ماهان تیموری مشغول به کار هستیم ، ایده ی خوبی نیست . چرا که ما قصد ما این نیست که از بازار عقب نمانیم . ما قصد داریم که چند قدم جلوتر از تورم باشیم و بتوانیم یک زندگی ایده آل داشته باشیم .

از این رو باید بگیم که بورس در سال گذشته و تنها در شش ماه آخر سال ، چیزی بیش از پانصد درصد سود نصیب سهامداران کرده است . البته این مقدار در بعضی سهم ها اعداد بسیار بالاتری رو ثبت کرده اند . بعنوان مثال ، می توانید به سهم غنوش مراجعه کنید و ببینید که چطور در سال 98 بیش از دو هزار درصد سود به سهامدارانش داده است . دو هزار درصد سود معادل بیست و یک برابر شدن پول شماست . یعنی اگر شما ده میلیون در این سهم سرمایه گذاری کرده باشید ، در شش ماه می توانستید سودی معادل حداقل دویست میلیون تومان کسب کنید .

نگاهی به تورم

 

خب ، حالا نگاهی به تورم بیاندازیم . تورم ما نهایت صد تا صد و پنجاه درصد رشد داشته باشد و همه چیز دو برابر و یا نهایت دو و نیم برابر شده باشد و این در حالی است که شما می توانستید با خرید این سهم ، بیش از بیست برابر سود کسب کنید . این یعنی اگر تورم هر سال هم دو برابر بشه ، شما پول تورم ده سال دیگر رو در شش ماه کسب کرده اید. پس می توان گفت که اولین دلیل ما برای انتخاب بورس ، بعنوان بهترین سرمایه گذاری درصد سود بالا و فراتر از تورم می باشد و بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون  و یا حتی بهترین سرمایه گذاری با 50 میلیون تومان باشد.

پیشنهاد ما به شما : راه اندازی کسب و کار

 





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: