بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1401
نوشته شده توسط : نت ویر

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1401

 

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1401 چی می تونه باشه؟ تا حالا به این فکر کردی که چطوری میشه تو این حجم از تورم، پولتو چند برابر کنی؟ تو این مقاله بهت یاد میدم که بهترین سرمایه گذاری سال  1401 چیه؟

سرمایه گذاری چیست؟

 

وقتی صحبت از سرمایه گذاری می شه و از خودت می پرسی که کجا سرمایه گذاری کنم، باید بدونی که عده ای بدون آنکه چیزی از بازارهای سرمایه بدونند ، ازش فراری هستند و احساس می کنند که سرمایه گذاری ، مساوی است با ضرر در بازارهای مالی . اما حقیقت اینجاست که اگر این افراد فقط یکبار ، سری به صفحه های اقتصادی روزنامه ها بزنند و یا اخبار اقتصادی کشور رو دنبال کنند ، متوجه میشن که هر روز بخشی از ارزش پولشون در حال آب شدن است و آن ها برای جلوگیری از این بی ارزش شدن ، دست به هیچ کاری نمی زنند .

 

پیشنهاد ما به شماراه اندازی کسب و کار

 

مبحث سرمایه گذاری در بازارهای مالی ، سالیان سال ، جز یکی  از پر بحث ترین اتفاقات در بین ثروتمندان جامعه بوده ، اما چند سالی است که این بحث به گوش همه ی مردم رسیده و اکثر مردم ، هر کدوم به نحوی ، تصمیم گرفتند بیان و  سرمایه گذاری در بازارهای مالی رو شروع کنند و به این فکر افتاده اند که ارزش پولشون رو حفظ کنند  که این بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 برای اون ها باشه . هر چند که هیچ کدام از اعضای تیم آموزشی ماهان تیموری ، از افت ارزش ریال در کشور خوشحال نیستند.

اما به هر حال ، ما بعنوان یک تیم آموزشی که در قبال سرمایه های مردم مسئول هستیم و دور هم جمع شده ایم که زندگی آن ها رو به سطح بالاتری برسونیم ، باید بگیم که سرمایه گذاری یکی از راه هایی است که شما می توانید از ارزش پولتون ، در برابر افت ارزش پول ملی ، جلوگیری کنید . اما مسئله ی مهم این است که بهترین سرمایه گذاری برای جلوگیری از افت ارزش پول چیه؟

سرمایه گذاری در شرایط مختلف

 

تو شرایط مختلف بهترین سرمایه گذاری  می تونه  برای هر فردی فرق داشته باشه . به طور مثال ممکنه برای یک نفر بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون  باشه اما ممکنه برای یک نفر دیگه بهترین سرمایه گذاری با 50 میلیون باشه و حتی برای یک نفر بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون تومن باشه.

به همین خاطر مهمه که اول ببینیم چقدر سرمایه داریم و این سرمایه رو چطور می تونیم حفظش کنیم و یا حتی اون را چند برابر کنیم . خیلی ها هستن می تونن بهترین سرمایه گذاری را با 20 میلیون تومن انجام بدن و یا با اون کار کنند و به راحتی اونا چند برابر می کنه.

بعضی ها یکم سرمایه بیشتری دارن  به طور مثال ممکنه 50 میلیون تومن داشته باشن. به همین دلیل بهترین سرمایه گذاری با 50  میلیون برای اون ها خیلی متفاوت تر از فردی هست که 20 میلیون تومنه و شاید بتونن کارهای بهتری نسبت به نفر قبلی انجام بدن.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار اینترنتی

 سرمایه گذاری با پول بالاتر

 

ممکنه یه  نفر اصلاً بپرسه بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون چی می تونه باشه؟ باید بگم که همون طور که در بالا هم بهش اشاره کردم  برای همه ادما این فرق می کنه و متناسب با شرایطی که فرد داره مشخص میشه . پس بهتره جایی سرمایه گذاری کنید که نسبت به اون حس بهتری دارید و آشنایی خوبی برای این موضوع پیدا کنید.

با همه این اوصاف شما تو بازارهای مختلف می تونید با هر سرمایه ای که دارید سرمایه گذاری کنید. به طور مثال می تونید توی بازار خودرو، ارز، طلا، مسکن و… سرمایه گذاری کنید تا حداقل بتونید سرمایه خودتون رو به خوبی حفظ کنید و یا حتی بتونید از تورم جلو بیفتید.

به همین خاطر ما قصد داریم در مورد موضوعات بالا صحبت کنیم و بگیم که سرمایه گذاری توی این حوزه ها چطوری هست و ما چطور می تونیم بهترین سرمایه گذاری را داشته باشیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: