دو نکته سئو برای افزایش تصاعدی فروش
نوشته شده توسط : نت ویر

دو نکته سئو برای افزایش تصاعدی فروش

 

1-     روی محتوای غنی و مفید سرمایه گذاری کنید

 

هرچه افراد بیشتری سایت شما را ببینند، محتوای قوی اهمیت بیشتری پیدا می کند. در غیر این صورت نه تنها تصویر برند شما در خطر است، بلکه گوگل سایت ها را بر اساس میزان رضایتمندی آنها از هدف جستجوی بازدیدکنندگان رتبه بندی می کند.

وقتی کاربران جستجویی را انجام می دهند، به دنبال شخصی برای حل مشکل یا رفع نیاز هستند. اگر سایت شما – اولین برداشت آنها از کسب و کار شما – این کار را نمی کند، خطر از دست دادن آن ها را دارید. گوگل مدت کوتاهی را که آنها در سایت شما سپری کرده اند ثبت می کند و رتبه شما را بر این اساس کاهش می دهد.

با به‌ روز رسانی منظم الگوریتم ‌ها، هماهنگی با وب ‌سایت شما از کاهش رتبه صفحه شما جلوگیری می ‌کند. این نکته نه تنها منجر به عملکرد سئوی بالاتر می شود، بلکه از فروش و دیده شدن بیشتر نیز لذت خواهید برد.

یکی از راه‌های متوقف کردن کاربران در مسیر خود – به روشی مناسب و نه با سئو کلاه سیاه – استفاده از ویدئو است. صفحات دارای ویدئو به طور متوسط ​​2.6 برابر بیشتر از صفحات بدون ویدئو بازدیدکنندگان را حفظ می کنند. وقتی آنها روی یک ویدیوی چشم نواز کلیک می کنند و آن را برای یک دقیقه یا بیشتر تماشا می کنند، به گوگل می گوید که صفحه شما هدف جستجوی آنها را برآورده کرده است. در نتیجه، رتبه شما را در نتایج جستجوی خود بالاتر خواهد برد.

سئوی کلاه سیاه چیست؟ بیشتر بخوانید.

 

با این حال، حتی با ویدیوهای عالی و بسیار خوب هم می توانند نتیجه معکوس داشته باشند. اگر ویدیوهای زیادی را به یک صفحه اضافه کنید، ممکن است مشتری خود را گیج کنید یا حتی سرعت وب سایت خود را کاهش دهید.

به یاد داشته باشید، با بازدیدکنندگان خود مهربان باشید. آنچه را که به دنبال آن هستند به راحتی پیدا کنید و با تجربه کاربری عالی، اولین تصور خوبی ایجاد کنید.

 

2-     فضایی شیرین را هدف بگیرید

 

برخی از استراتژی های سئو به دنبال میوه هایی هستند که در قسمت پایین درخت ها آویزان شده اند (یعنی راحت تر به دست می آیند). دیگران این بازی طولانی را انجام می دهند و مقادیر زیادی بک لینک ایجاد می کنند تا شرایط بسیار رقابتی داشته باشند. فضای شیرین دشواری کلمه کلیدی کم، رقابت کم و حجم جستجوی بالا است.

استفاده از ابزارهایی مانند برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل می تواند به شما در یافتن کلمات کلیدی مناسب و شناسایی فرصت های نادیده گرفته شده سئو کمک کند. مقایسه عملکرد هر ماه یا سه ماهه نیز می تواند چشم انداز ارزشمندی در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست به شما بدهد.

کلمات کلیدی کوتاه مانند “کارت های گرافیک” حجم بالاتر و رقابت بیشتری خواهند داشت. کلمات کلیدی بلند مانند «بهترین کارت‌های گرافیک رایانه بازی» حجم کمتری دارند اما رقابت کمتری نیز دارند. شما به دنبال یک کلیدواژه مانند “سریع ترین کارت گرافیک” هستید که رقابت کمتری نسبت به اولی دارد اما حجم بیشتری نسبت به دومی دارد.

چطور کلمات کلیدی مناسبی پیدا کنیم؟

 

باز هم، آزمایش مداوم مهم است. به عنوان مثال، ممکن است حجم جستجوی کارت گرافیک در تعطیلات افزایش یابد. به طور مشابه، هنگامی که یک سازنده کارت جدیدی را راه اندازی می کند، ممکن است میزان جستجوی کلمه کلیدی “نام + کارت گرافیک” سر به فلک بکشد.

 

در نتیجه با توجه به روز رسانی منظم الگوریتم های گوگل، همگام بودن با آنها از کاهش رتبه صفحات وب سایت شما جلوگیری می کند. این مسئله نه تنها منجر به عملکرد سئوی بالاتر می شود، بلکه باعث می شود طی مدتی نه چندان طولانی طعم فروش بالا را بچشید.

پیشنهاد ما به شما: سئو داخلی





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: