ایده های پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم چه چیزهایی هستند؟
نوشته شده توسط : نت ویر

ایده های پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم چه چیزهایی هستند؟

 

برای پیدا کردن یک ایده ی خوب در زمینه ی پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه  کم که منجر به درآمدزایی شود،.باید اطلاعاتی که از نیاز مردم جمع آوری کرده ایم،.استفاده کنیم. فرقی نمی کند که چه بستری را برای کسب و کار تولیدی انتخاب می کنیم.مهم این است.که تمام توانمان را برای به ثمر رسیدن کسب و کاری که انتخاب کرده ایم، انجام دهیم.

اما در ادامه ما بخشی از ایده هایی که می تواند برای شما مفید باشد.و یک کار تولیدی با سرمایه ی کم ایجاد کنید را به شما معرفی می کنیم:

فضای اینترنت پر از بسترهای پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم است.

 

تولید محتوا

 

اولین شغلی که می توانیم به شما معرفی کنیم، تولید محتوا است..اما با توجه به مدرنیزه شدن ساختار صنعت،.تولید محتوا، یکی از کارهایی است که هر برند و هر صنعتی.به آن نیاز دارد و هیچ سرمایه ی اولیه ای نیز نیاز دارد.

شما می توانید بدون هیچ سرمایه ای به تنهایی یک تیم تولید محتوا باشید و برای فروشگاه ها،.کسب و کارها و برندهای مطرح، بنویسید و پول ساز باشید..برای شروع این کار هیچ سرمایه ای نیاز نیست..تنها باید مهارت نوشتن و تولید محتوای خودتان رو تقویت کنید.

شما می توانید بازاریابی محتوا  شرکت هایی که با آنها کار می کنید را مشخص کنید و از این طریق به افزایش فروش آنها کمک کنید.

 پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی

 

تولید محصول آموزشی

 

دیگر کاری که در فضای اینترنت می تواند به عنوان یک کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم،.راه اندازی شود، تولید محصول آموزشی است..فرقی نمی کند که چه مهارت‌هایی دارید، مهم این است که کمی مهارت تدریس خودتان را بالا ببرید.و بدون هیچ سرمایه اولیه ای، شروع به تولید محصولات آموزشی کنید. استاد ماهان تیموری پس از آنکه توانست در کار کتاب موفقیت های مختلفی را به دست بیاورد، تصمیم گرفت که وارد حوزه آموزش شود و ایشان از این طریق نیز به موقفیت های چشم گیری رسید.

تولید محصول آموزشی، یکی از مشاغل بسیار عالی برای خانم هایی است که امکان کار بیرون را ندارند.و دوست دارند که خودشان یک کسب و کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم راه اندازی کنند. بعنوان مثال کافیست که پخت انواع کیک ها یا آشپزی محلی را آموزش بدید..مطمئن باشید که در زمانی کوتاه به یک فروش عالی می رسید و یک تولیدی محصولات آموزشی خواهید داشت که به روش مدرن شروع به درآمد زایی کرده است.

 

کسب و کار پوشاک یکی از پولساز ترین دسته های کارگاه تولیدی است. پوشاک حوزه های مختلفی را دربر می گیرد که می‌توانید یکی از آنها را انتخا کنید.:

تولید جوراب و لباس زیر

 

نخستین شغلی که می تواند در این حوزه برای شما پولسازی کند،.تولید جوراب و لباس زیر است..همه ی ما میدانیم که یکی از پر مصرف ترین محصولات حوزه ی پوشاک در بین همه ی مردم،.جوراب و لباس زیر است.

اگر شما یک خط تولید جوراب و لباس زیر افتتاح کنید، هزینه ای کمتر از پنج میلیون را برای شما ایجاد می کند اما می توانید با سه ماه کار مداوم،.به درآمد ماهیانه ده میلیون تومان برسید..هم اکنون بسیاری از مردان  زنان روستایی، مشغول به این کار هستند و درآمد های بسیاری دارند.

همچنین افرادی که بعنوان شغل دوم ،.علاقه به تاسیس یک کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم دارند ،.می توانند از این کار بعنوان یک گزینه ی بسیار سود ساز بهره ببرند.

 

تولید لباس محلی

 

لباس های محلی، یکی از جاذبه های گردشگری هر منطقه در ایران است..اگر سری به صفحات اینستاگرام بزنید،.می بینید که صفحات بسیاری هستند که به فروش لباس و حتی گیوه های محلی مشغول هستند.

بنا بر آماری که تیم آموزشی ماهان تیموری از این کار بدست آورده است،.اجاره هر لباس محلی، به مدت نیم ساعت برای عکاسی بالغ بر شصت هزار تومان است.و هر لباس محلی در گالری ها و نمایشگاه های مختلف پوشاک،.بیش از سیصد هزار تا یک میلیون تومان توسط مردم خریداری می شود که .این کار نیاز به سرمایه اولیه ی کمتر از دو میلیون تومان دارد و می تواند شما را  در ماه به درآمدی بالغ بر سه میلیون تومان برساند.

 





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: