اوضاع رو به بهبود در شغل های تولیدی ایران
نوشته شده توسط : نت ویر

اوضاع رو به بهبود در شغل های تولیدی ایران

 

اما باید بگوییم که اصلا اینطور نیست . کسب و کار در ایران ، هر روز اوضاع بهتری را تجربه می کند ، اما شاید این اوضاع بهتر توسط همه ی مردم دیده نشود ، چرا که فقط عده ای اندک هستند که با استفاده از قدرت تفکر و با استفاده از اصل اولی که به شما گفتیم ، یعنی شکار فرصت ها ، توانسته اند یک کسب و کار جدید راه بندازند و این اتفاق باعث شده است که بسیاری از مردم همچنان در باورهای سنتی خودشان نسبت به کسب و کار باقی بمانند و طبیعتا هم این مسئله باعث می شوذ که فرصتی برای شکار فرصت های جدید برای کسب و کارهای جدید پر سود ، به دست نیاورند.همچنین افراد موفق همیشه از فرصت هایی که دارند به خوبی استقاده می کنند ، به عنوان مثال برادران محمدی که یکی از صاحبان دیجی کالا می باشد را می توانید الگو کار خود قرار دهید.

جوانان و کسب و کار

 

دوران جوانی یکی از بهترین دوران‌هایی است که اگر آن را در مسیر درست خرج کنیم می توانیم بیش از سایر بازه های زمانی در عمرمان دستاورد خلق کنیم. در دنیای امروز به لطف فضای مجازی، بسیاری از کسب و کارها به وجود آمده‌اند که هر کسی با هر سنی می تواند وارد آنها شود. یکی از بهترین توصیه‌ها و جملات دکتر حسابی این است که کار کنیم، زحمت بکشیم زیرا از سرمایه چیزی کم نداریم. بزرگترین سرمایه جوانان، انرژی زیاد و هیجان آنها برای تجربه کردن محیط‌های جدید است.

معرفی کسب و کارهای جدید پر سود

 

خیلی سوال میشه که تولید چی خوبه برای معرفی کسب و کارهای جدید پر سود ، ما نیاز داریم که این کسب و کارگاه تولیدی پردرآمد را به بخش های مختلف تقسیم کنیم . اول از همه به سراغ سه نیاز اصلی انسان در زندگی می رویم و کسب و کارهای جدید پر سود رو در سه حوزه ی خوراک ، پوشاک و مسکن بررسی می کنیم .

 

معرفی شغل های تولیدی جدید پر سود در حوزه ی خوراک

 

تهیه غذای محلی

 

شاید باور کردنی نباشد ، اما بیش از ده ها رستوران و تهیه  غذای محلی در نقاط مختلف کشور سراغ داریم که با سرمایه ای معادل یه هزارم تاسیس یه رستوران در تهران تاسیس شده اند ، اما درآمدی معادل سه تا چهار برابر همان رستوران های با کلاس پایتخت رو دارند . به جرئت می توانیم بگوییم که فرقی نمی کند که در کجای ایران باشید ، چه در پایتخت ، چه در هر شهری که زندگی می کنید ، تهیه ی غذای محلی ، یکی از کسب و کار های جدید پر سود است .

البته پیش از این هم این کسب و کارگاه تولیدی پردرآمد وجود داشت ، اما اینکه مردم با یه ظاهر جدید و مدرن ، غذاهای محلی را سرو کنند ، اتفاقی نو است . شما کافیست یک تهیه ی غذای محلی افتتاح کنید . کمی رنگ و لعاب ظرف و ظروف و دکوراسیون خودتان را به سمت همان جغرافیای محلی بودن پیش ببرید و بعد آماده باشید که هر روز انسان های زیادی بر سر سفره ی شان غذای شما رو بگذارند.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار اینترنتی

 

چیپس میوه

 

قبلا بارها در مورد چیپس های خانگی با هم صحبت کرده ایم و حتی یک بار هم در مورد تولید چیپس میوه و برند چیپس میوه به شما ایده هایی را ارائه کرده ایم ، اما امروز می خواهیم یک مقدار گسترده تر در این مورد با هم صحبت کنیم . پیش از این هر چیپس میوه ای که در بازار دیده ایم ، یک سری میوه های خشک شده ای بوده اند که بعضی هاشان هم به شدت بی کیفیت و بی مزه اند و اگر یک مقدار هم دقت کنید ، حقیقتا چیپس میوه ، مزه ی خاصی را به شما انتقال نمی دهد . اما اگر کمی هوشیار باشید و فرصت های جدید را شکار کنید ، کسب و کار جدید پر سود ی در چیپس های میوه وجود دارد و آن طعم دار کردن میوه ها و تولید چیپس میوه است .

تا حالا به این فکر کرده اید که چیپس سیب فلفلی چه  طعمی دارد؟ یا چیپس زردآلو سرکه نمکی ، چه مزه ای می دهد ؟ هیجان انگیز است . مطمئن باشید اگر درست و حرفه ای این کار را انجام دهید ، در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از معتبر ترین برندهای تولید مواد غذایی در ایران می شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: