نوشته شده توسط : نت ویر

طراحي تاسيسات الكتريكي شامل بخش‌هاي زيادي مي‌باشد،براي مثال طراحي سيستم روشنايي،سيستم صاعقه گير،طراحي تابلو ها.،طراحي رايزر‌ها،چاه هاي ارت و….اصلي‌‌ترين بخش‌هاي طراحي تاسيسات الكتريكي ساختمان هستند كه تيم طراحي برق شركت شاخص صنعت تام با بهره گيري از به روز‌ترين نرم افزار‌هاي طراحي بهترين خدمات را به مشتريان و ساختمان ساز‌هاي عزيز ارائه ميكند.

يكي‌ از شاخصه ‌هاي اصلي‌ كه بايد در تيم هاي  طراحي تاسيسات الكتريكي ديده شود ، تجربه اجرايي تيم طراحي است كه كمك مي‌كند  طرح ارائه شده در هنگام اجرا به هيچ مشكلي برخورد نكند و يا در اجراي پروژه، تيم اجرايي به مشكلات رايجي اعم از : عدم هماهنگي‌ در رايزر ها،عدم سيني گذاري مناسب و…. برخورد نكنند كه‌اين نشان از تجربه بالا و تخصص تيم طراحي است.

نظارت بر اجرا:

يكي‌ از اصلي‌‌ترين بحث‌هاي كه در امر اجرا وجود دارد اجراي صحيح تيم اجرايي است،با توجه به حساس بودن تاسيسات الكتريكي ساختمان كه در صورت اجراي  غير صحيح(عدم رعايت نكات ايمني تخصصي برق)  ميتواند خسارت جاني و مالي طاقت فرسايي را براي كارفرما و مهندسين اجرايي به بار آورد، حضور يك ناظر به عنوان ناظر مقيم يا ناظر غير مقيم در پروژه‌هاي ساختماني امري ضروري است.

مشاوره پيش از ساخت:

يكي‌ از مهمترين قسمت ها در امر ساخت و ساز بحث مشاوره‌اي است.تيم مهندسين برق با استفاده از مطالعات و تحقيقات بروز خود به ساختمان ساز‌ها و كارفرمايان  براي انجام پروژه‌هاي خود مشاوره اي را ارايه مي دهند كه از هزينه اضافي و بيهوده جلوگيري شود و با انتخاب بهترين متريال كه از لحاظ فني‌ مورد تاييد استاندار‌هاي روز دنيا و از ديد مهندسي‌ داراي شاخصه‌هاي مناسب است پروژه‌هاي خود را اجرا كنند

 





:: بازدید از این مطلب : 1044
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: