مراحل افزایش انگیزه در شخصیت افراد
نوشته شده توسط : نت ویر

 چگونه خود را ایجاد انگیزه کنیم

 

 

1-     ایجاد یک محیط مثبت

 

موسیقی می تواند به اندازه نقل قول های انگیزشی یک محرک قدرتمند باشد.

هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید ، قبل از اینکه روز خود را شروع کنید ، چند آهنگ با صدای بلند پخش کنید تا کار شما را ادامه دهد.. با قرار دادن ذهنیت در حالت مثبت ، می توانید به انگیزه خود نزدیک شوید.

پیشنهاد ما به شما: افزایش انگیزه

 

2-       بردهای کوچک خود را جشن بگیرید

 

وقتی به هدف بزرگ خود فکر می کنید ، گاهی احساس خستگی می کنید. چرا؟ زیرا اهداف بزرگ بلافاصله محقق نمی شوند. در عوض ، شما باید اهداف کوچک ایجاد کنید تا در طول مسیر شما را به هیجان بیاورد. شما می توانید با هدف گذاری صحیح ، بیشتر هدف گرا باشید و عادت موثرتری ایجاد کنید.

جشن پیروزی های کوچک به شما کمک می کند تا در طول سفر انگیزه خود را حفظ کنید. به علاوه ، جشن گرفتن همیشه فوق العاده سرگرم کننده است. شاید شما با انجام وظایفی که هدف شما را در مسیر دستیابی به اهداف قرار می دهد ، هدف خود را به 10 هدف کوچک تقسیم کنید. این کار به شما این امکان را می دهد تا بدون استفاده از جملات انگیزشی حال خوب و انرژی زیادی را به صورت مداوم به خودتان تزریق کنید. از طرفی زمانی که ذهن شما ببیند شما برای دستاوردهای خودتان جشن می گیرید تلاش می کند، تلاشش برای موفقیت را بیشتر می کند و در نهایت همین امر موجب بهبود و تقویت دستاوردهای شما می شود.

 

 

3-     خود را با افراد با انگیزه محاصره کنید

 

این به نقطه مثبت محیط برمی گردد: شما باید در کنار دیگران باشید که به اندازه شما بلند پرواز هستند. یک بار کارآفرین آمریکایی جان روح گفت: “شما میانگین ​​5 نفری هستید که بیشتر وقت خود را با آن می گذرانید.” و اینکه آیا این واقعیت قابل بحث است یا نه ، واقعیت این است که وجود افراد مناسب فقط می تواند به رشد شما کمک کند.

 

اگر توسط کسانی که جاه طلبی شما را دوست دارند احاطه شده باشید ، جاه طلب تر خواهید بود و به موفقیت های بیشتری دست خواهید یافت. اگر در نزدیکی عزیزانی قرار دارید که به شما می گویند اهداف شما احمقانه هستند و به شما می گویند آنها را تغییر دهید ، باید از آنها اجتناب کنید.

در کنار کسانی باشید که به شما کمک می کنند با داشتن جاه طلبی ، جلب نظر شما ، احساس راحتی کنید ، بنابراین می توانید به یک فرد موفق تبدیل شوید.

 

 پیشنهاد ما به شما: جملات انگیزشی

4-       جاه طلب باشید

 

شاید با خواندن این عنوان کمی تعجب کرده باشید، اما منظور ما از جاه طلبی، جنبه مثبت آن است. زندگی ما به دسته های مختلفی تقسیم می شود، اگر شما سعی کنید جاه طلب باشید می توانید در جنبه های مختلف زندگی خودتان به رشد و موفقیت و پیشرفت بسیار زیاد برسید.

برای مثال شما می توانید برای حرفه ای شدن در بیزینس خودتان، ارتباطاتتان، رابطه عاطفی، ورزش، یادگیری یک هنر و… هدف گذاری کنید و چشم انداز بزرگی برای خودتان تعیین کنید. زمانی که شما جاه طلب باشید، تاثیر خواندن جملات انگیزشی می تواند چند برابر شود.

 

5-     شکست را بپذیرید

 

در کتاب شرکت خلاقیت که در آن به سرگذشت شرکت پیکسار اشاره می کند، گفته شده است که شما باید عاشق شکست هایتان باشید. در واقع زمانی که شما از شکست نترسید و آن را دوست خودتان بدانید، در صورت شکست خوردن سریع اقدام خواهید کرد و اجازه نمی دهید که شکست باعث توقف شما شود.

به یاد داشته باشید که ما شکست می خوریم که در آینده شکست بزرگی را تجربه نکنیم. با این دیدگاه اصلاً نا امید و دلسرد نمی شوید از مسیری که دارید. اگر هم این اتفاق رخ دهد با خواندن چند تا از جملات انگیزشی، دوباره روحیه خواهید گرفت.

 





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: