مزیت های سرمایه گذاری در بورس
نوشته شده توسط : نت ویر

مزیت های سرمایه گذاری در بورس

 

1-       شروع با سرمایه ی کم:

یکی از مزیت های مهم سرمایه گذاری در بورس،.شروع آن با سرمایه ی کم است..در این صورت حتی کسانی که می خواهند از صفر شروع کنن.و میخوان کاری رو راه اندازی کنن می تونن سرمایه ی لازم رو از بورس تهیه کنن.و این خودش کمک کننده به اقتصاد و رشد افراده.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار خانگی

 

2-      رشد سریع پول:

افراد زیادی در بورس هستند که متفاوت رفتار میکنن، یه عده می خوان در کوتاه مدت سود کمتری کنن.و یه عده می خوان در بلند مدت سود بیشتری ببرن..

حالا با تفاوت این دو دسته از کسانی که در بورس سرمایه گذاری میکنن،.نسبت زمان و مقدار سودی که می کنن کاملا به سواد بورسی اونها.و مدت زمانیه که میخوان در بورس سرمایه خودشون رو بذارن متفاوته.

3-       ریسک کم تر با آموزش بورس :

اگر بتونین آموزش بورس رو در هوش بورسی به خوبی بگذرونین،.میتونین ریسک صفر درصد با آموزش بورس رو تجربه کنین..چون در بورس امکان این وجود داره که ضرر نکنین و سود کنین.

4-      4- نقدشوندگی سریع تر:

با توجه به این که شما در بورس سهام خرید و فروش می کنین،.در عرض 1 الی 3 روز میتونین تمام پول خود و سودی که دریافت کردین رو از بورس بیرون بکشید.و این یک مزیت بسیار عالی برای این نوع سرمایه گذاریه.

به طور مثال اگر شما بخواین در خودرو سرمایه گذاری کنین.و بخواین خودروی مورد نطر خودتون رو بفروشین،.به طور متوسط حدود 1 هفته الی 3 هفته طول میکشه تا بتونین بفروشین.که این بستگی به بازار خودرو داره..خوشبختانه در بورس شرایط این فراهم شده که بخواین سهام خودتون.رو همون روز بفروشین و پولتون رو به حساب خودتون واریز کنین.

5-      کنترل نقدینگی جامعه:

در این شرایط که هزینه ها و درآمد های هر خانوار با هم نمی خونه،.کنترل این نقدینگی خیلی مهمه که به واسطه ی این بازار بسیار پر رونق بورس این امکان به وجود اومده..

کنترل نقدینگی منظور کنترل عرضه و تقاضا در جامعه است که این به واسطه ی سرمایه گذاری در بورس به وجود میاد.تا مردم بتونن نسبت به قیمت هایی که در بازار هست توان خرید محصولات رو داشته باشن.

پیشنهاد ما به شما: کسب و کار آنلاین

 

6-      کمک به رشد صنعت و اقتصاد کشور :

در بورس با سرمایه گذاری و خرید سهام بورسی،.در واقع یک کمک مالی و حمایتی از شرکت ها و تولیدی های ایرانی انجام میشه..به طور مثال کارخونه داری که به دلیل تحریم ها و شرایط تورم درجامعه توان رقابت و پرداخت حقوق کارگران خودش رو نداره،.

در این صورت به واسطه ی شریک کردن دارایی های خودش با مردم ( و خرید سهام اون کارخونه توسط مردم).میتونه حقوق کارگران خودش رو پرداخت کنه و در کنارش توان رقابتی در بازار پیدا میکنه.

7-       امنیت و شفافیت لازم در سرمایه گذاری در بورس:

امنیت در بورس به معنای این نیست که شما پولتون رو از دست نمیدید!.چون اگر نحوه ی سرمایه گذاری در بورس رو بلد نباشین،.اونوقت به طور حتم پولتون رو از دست میدید..

اما شرکت بورس و اوراق بهادار این تضمین رو به همه ی فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران داده که کلاهبرداری در بورس امکان پذیر نیست.و به هیچ وجه کسی نمیتونه این کلاهبرداری رو انجام بده..زیرا تمام راه های کلاهبرداری و حفره های مالی در این سازمان بسته شده است.

8-       عرضه اولیه

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که اسم عرضه اولیه رو شنیده باشید. وقتی سهام یک شرکت برای اولین بار در بورس عرضه میشه، به روز اول عرضه سهام اصطلاحا عرضه اولیه گفته میشه. که معمولا عرضه اولیه ها از سود دهی خوبی برخوردار هستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: