آموزش بورس | انواع سرمایه گذاری در بورس
نوشته شده توسط : نت ویر

آموزش بورس از صفر

 

سلام به دوستان عزیزی که این مقاله رو می خونن و بورس رو برای سرمایه گذاری انتخاب کردن..در اینجا با صفر تا صد آموزش رایگان بورس آشنا می شین..قبل از اون میخوایم در مورد معاملات بورس و آموزش بورس بیشتر بدونیم. 

 

 چرا بورس ؟ | آموزش رایگان بورس

 

یکی از سوالاتی که خیلی ها از ما می پرسن این که چرا بهتره که در بازار بورس (Stock market) سرمایه گذاری کنیم؟.من هم در جواب باید بگم که کشور ما از اونجایی که خودمون هم  میدونیم در همه حال دارای تورم اقتصادیه..

در عین حال حقوق هایی که ما میگریم با میزان تورم سالانه هیچ تناسبی نداره! حالا باید چه کرد؟.باید دست رو دست گذاشت و هیچ کاری نکرد؟ اگر ما بخوایم پولمون رو پس انداز کنیم هیچی به دست نمیاریم.چون ارزش پول ما نسبت به تورم روز به روز در حال کاهشه.

پیشنهاد ما به شماکسب و کار آنلاین  

 

سه نوع سرمایه گذاری

 

در این وضعیت به جای غصه خوردن، تنها کاری که میشه انجام داد رشد پول و حفظ ارزش پولمونه..اگر بشینیم و مدام غصه بخوریم نه میتونیم ماشین مورد علاقمون رو بخریم.و نه می تونیم یک زندگی متوسط رو به خوب رو داشته باشیم!.

بر اساس گفته ی منتقدین اقتصادی کشورمون در سال 98،.اگر سرپرستان خانواده بخوان پول و سرمایه ی خودشون رو پس انداز کنن.و اون رو رشد ندن، در 5 سال آینده به سمت فقر پیش میرن.

با پیش رفتن این وضع هزینه های اجاره و رهن هر چند ماه به چند ماه داره بیشتر میشه..با این حال ما باید یه فکری به حال رشد دادن درآمدی که داریم انجام بدیم..سه روش برای رشد پول هست:

1- سرمایه گذاری در املاک ( سرمایه ی بالای 1 میلیارد)

2- سرمایه گذاری در خودرو ( سرمایه ی 40 میلیون رو به بالا )

3- سرمایه گذاری در بورس ( سرمایه ی 500 هزار تومن رو به بالا)

این سه روش برای سرمایه گذاری رو بهتون پیشنهاد می کنیم که باید در هر کدوم که وارد میشین،.اطلاعات و آموزش صفر تا صد بورس رو ببینید تا به ضرردهی نرسید..

سرمایه گذاری در بورس به دلیل اینکه با سرمایه ی اندکی مثل 500 هزار تومن هم میشه شروع کرد،.خواهان زیادی داره. حالا در ادامه با آموزش بورس و مزیت های سرمایه گذاری در بورس آشنا میشیم.

 

برخی از مزیت های سرمایه گذاری در بورس

 

1-       شروع با سرمایه ی کم:

یکی از مزیت های مهم سرمایه گذاری در بورس،.شروع آن با سرمایه ی کم است..در این صورت حتی کسانی که می خواهند از صفر شروع کنن.و میخوان کاری رو راه اندازی کنن می تونن سرمایه ی لازم رو از بورس تهیه کنن.و این خودش کمک کننده به اقتصاد و رشد افراده.

پیشنهاد ما به شما کسب و کار خانگی

2-        رشد سریع پول:

افراد زیادی در بورس هستند که متفاوت رفتار میکنن، یه عده می خوان در کوتاه مدت سود کمتری کنن.و یه عده می خوان در بلند مدت سود بیشتری ببرن..

حالا با تفاوت این دو دسته از کسانی که در بورس سرمایه گذاری میکنن،.نسبت زمان و مقدار سودی که می کنن کاملا به سواد بورسی اونها.و مدت زمانیه که میخوان در بورس سرمایه خودشون رو بذارن متفاوته.

3-       ریسک کم تر با آموزش بورس :

اگر بتونین آموزش بورس رو در هوش بورسی به خوبی بگذرونین،.میتونین ریسک صفر درصد با آموزش بورس رو تجربه کنین..چون در بورس امکان این وجود داره که ضرر نکنین و سود کنین.

 





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: