رابطه اعتماد به نفس و جذابیت
نوشته شده توسط : نت ویر

دقیقا همین شخصیت می باشد که فرق بین یک رهبر یا دنباله رو را تعیین می کند

 

شخصیت با اعتماد به نفس دارای مجموعه ای از کارهای خاص می باشد. که برای برخی احساس مهم بودن دست می دهد، برخی توجهات را به خود جلب می کنند. و در برخی احساس خاص بودن دست می دهد. شخصیت الگویی برای سایرین محسوب می شود. و همانطور که در بالا به آن اشاره شد.شخصیت های جذاب و البته برعکس آن متضاد جاذبه شخصی در بیان احساسات خود ابایی ندارند.و می دانند که کجا و چگونه این کار را انجام دهند.

افرادی مثل استیو جابزو مارتین لوتر کینگ، شخصیت  و منش کاریزماتیک داشتند.و این دو نمونه نشان می دهد که تبدیل شدن به یک فرد با جاذبه شخصی کاملا اکتسابی می باشد.

پیشنهاد ما به شما : بهترین ارز دیچتال برای سرمایه گذاری

 

فرق غرور با جاذبه شخصی

 

اینطور به نظر می رسد.که افرادی که شخصیت بالایی دارند انسان های مغروری هستند.ولی باید به شما بگویم که اینطور نیست ، آنان مغرور نیستند بلکه افرادی هستند که با آموزش کاریزما، اعتماد به نفس بالایی به دست آورده اند.و همین امر باعث شده آنه ها راحت تر بر خجالتی بودن غلبه کنند  و  بتوانند مهارت برقراری ارتباط موثر و تاثیر گذاری بر دیگران را در وجود خود تقویت کنند.

 

رابطه اعتماد به نفس و  جذابیت:

 

مهم ترین اصلی که باعث می شود تا شما به یک فرد پرقدرت تبدلیل شوید، اعتماد به نفس می باشد. شاید از خودتان بپرسید که چطور باید اعتماد به نفس خودم را افزایش دهم.

اعتماد به نفس با مهارت های شما رابطبه مستقیم دارد. برای مثال هر چه مهارت و دانش شما در حوزه کاری خودتان زیاد باشد، اعتماد به نفس شما  در آن زمینه افزایش می یابد. در نهایت تمامی رفتار های شما، لحن گفتار شما، بیان بدنی شما به یک فرد با عزت نفس تبدیل می شود. 

پیشنهاد ما به شما: توسعه فردی

کلام آخر

 

ما در این مقاله به این موضوع پرداختیم که کاریزما چیست و برای تبدیل شدن به فرد جدید که کاریزما دارد نیاز دارید که در هر حوزه ای که فعالیت می کنید به قدر کافی متخصص شوید و یا آموزش کاریزما را سرلوحه کار خود قرار دهید. برای مثال مسی یا رونالدو در فوتبال، مهران مدیری در سینما، احد عظیم زاده در کسب و کار و تجارت و مثال های دیگری که به دلیل تخصص بالایی که دارند، ناخودآگاه تبدیل به یک فرد با رفتار کاریزماتیک تبدیل شده اند. 

مردم با دیدن اعتماد به نفس بالای شما میل پیدا می کنند.که به شما نزدیک شوند و این امری است.که افراد با شخصیت را از دیگران متمایز می کند.

بنابراین با توجه به آنچه در مقاله گفته شد، یک فرد می تواند کاریزما داشته باشد.و این امر به هیچ عنوان ذاتی و مختص افراد  خاص نمی باشد.

تنها کافی است اصول کلی برای تبدیل خود به یک فرد کاریزماتیک را رعایت کنیم تا بتوانیم در زمره این افراد قرار بگیریم.

 





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: