چهار ویژگی افرادی که جاذبه شخصی دارند
نوشته شده توسط : نت ویر

یک انسان می‌تواند تمام ویژگی‌های مثبتی که گفتیم را داشته باشد.ولی زیبا نباشد. یک شخصیت فردی است که می‌تواند تعداد افراد بسیاری را با اهداف خود همراه و هم سو کند. تحقیقات زیادی در این‌ ارتباط انجام شده است.که یک فرد چه ویژگی‌هایی دارد که در این مقاله به ۴ ویژگی مهم این افراد اشاره خواهیم کرد.

پیشنهاد ما به شماتوسعه فردی

چهار ویژگی افرادی که جاذبه شخصی دارند :

 

صحبت کردن قاطع:

 

اگر بخواهید در همان نگاه اول یک فرد را بشناسید.به صحبت‌ها و صدای او توجه کنید. این افراد با اعتماد به نفس بالا و قاطع صحبت می‌کنند.و به خاطر همین قاطعیت و اطمینان در فن بیان خود افراد بسیاری را به سمت خود جذب می‌کنند.و باعث می‌شوند افراد شنونده به صحبت‌هایشان اعتماد کرده.و با آن‌ها همراه شوند.

داشتن قاطعیت در لحن و بیان باعث می شود که اکثر آدم ها به این افراد اعتماد کنند. افرادی که دارند ؛می توانند انسان های اطراف خود را تنها با قدرت بیان خود، با هدف و یا خواسته های خودشان هم سو و هم جهت کنند پس همین حالا مجددا از خودتان بپرسید کاریزماتیک بودن چیست و یعنی چه ؟ تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن رشد کنید.

 

ثابت‌ قدم بودن:

 

چهره کاریزماتیک  در عقاید و باورهایشان استوار و ثابت‌قدم‌اند. این افراد به هر نحوی روی عقاید خود پافشاری می‌کنند و امکان ندارد با تغییر شرایط از تصمیم خود منصرف شوند. به همین دلیل است که به هر آنچه بخواهند می‌رسند. دیر یا زود دارد اما انجام می دهند. دقیقا یکی از دلایلی که این افراد به اکثر خواسته های خودشان می رسند ،همین استمرار و ثابت قدمی در هدفشان می باشد.

 

آینده‌ نگر بودن:

 

این افراد  آینده را می‌بینند.و با توجه به آن عمل می‌کنند. تصمیمات امروزشان با توجه به برنامه و نتیجه‌ای که در آینده می‌بینند گرفته می‌شود. این شیوه‌ی عملکرد این افراد باعث می‌شود راحت‌تر و مطمئن‌تر تصمیم بگیرند. چون می‌دانند مقصدشان کجاست و چه اقداماتی باید انجام دهند.

 

جلوتر از دیگران درحرکت‌اند:

 

افراد با جاذبه  شخصی انسان‌های عصر هجر نیستند. بلکه افرادی هستند که از آموزش‌های نوین، برنامه‌های محکم و شیوه‌ های مدیریتی جدید برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند و می توانند به این پاسخ برسند که مدیریت چیست.آنها به شدت به یادگیری و آموزش کاریزما علاقه مند هستند و همیشه برای یادگیری مطالب جدید ؛به شدت مشتاق هستند.

این افراد می‌دانند دانش برای آن‌ها قدرت است.و هیچ‌وقت از کنار این موضوع بی‌تفاوت عبور نمی‌کنند. سعی می‌کنند همه‌ چیز را بدانند.و با آگاهی تصمیم بگیرند. سطح آگاهی و دانش این افراد از کلامشان کاملاً مشخص است. این افراد مدام در حال مطرح کردن ایده های نو می باشند.

افرادی که از جذابیت برخوردار هستند ؛همیشه برای مشکلات و چالش هایی که برایشان اتفاق می افتاد نسبت به دانشی که دارند ،راه حل های خلاقانه و نوآورانه ایجاد و طراحی می کنند. همین مسئله تا حد زیادی باعث افزایش جذابیت آن ها می شود وآن ها را به فردی کاریزماتیک تبدیل می کند.

تصور کنید که شخصی هست که برای هر چالش راه حل فوق العاده ای دارد ؛ قطعا برای همه چنین افرادی جذابیت دارند.

 

پیشنهاد ما به شما : تکنیک کالباسی چیست

 





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: