هوش مالی برای چه کسانی است؟
نوشته شده توسط : نت ویر

اهمیت آموزش دیدن

 

امروز از شما میخواهم یک تصمیم قاطعانه بگیرید برای خودت و یک بار. برای همیشه زندگی مالیتان را از این چیزی که هست بهتر کنید و برسید به اون چیزی که لیاقتتان هست. اگر میخواهید مدیر خودتان باشید، باید روی خودتان سرمایه گذاری کنید و روی هوش مالی خودتان کار کنید. اگر میخواهید در کسب و کار خودت نامبر وان باشی. و رهبر باشی باید روی خودت سرمایه گذاری کنی و هوش مالی خودت را تقویت کنی.

اگر میخواهی پولت را از دست ندهی. و فریب نخورید باید روی خودت سرمایه گذاری کنی و قوانین قراردادها رو یاد بگیری. باید یاد بگیری چطور چک بدی و چطور قرارداد بنویسی. اگه میخواهی عادات مالی نامطلوبت که باعث دور ریختن پولت می شود را ترک کنی باید شیوه ی این کار را یاد بگیری.

اگر میخواهی یاد بگیری که چطور سرمایه گذاری کنی تا پولت برات پول بیاره و به خودت بگی میلیاردر شدم !

باید روی خودت سرمایه گذاری کنی و هوش مالیت را قوی کنی.

پیشنهاد ما به شماایده پولسازی

 

هوش مالی برای چه کسانی است؟

 

خیلی ها پرسیدن که هوش مالی برای چه کسانی هست ؟ هوش مالی رو برای اونهایی که جسارت تغییر و اقدام دارند آماده کردم. برا اونهایی که میخواهند زندگیشان را از این چیزی که هست تغییر بدهند.

  • هوش مالی برای تنبل ها نیست !
  • هوش مالی برای اردک ها نیست
  • هوش مالی برای افرادی هست که بخواهند به راهکارهاش عمل کنند

من هر آنچه را که بلد بودم در دوره هوش مالی گفتم. این رسالت من هست  که بیشتر یاد بگیرم و بیشتر یاد بدهم. هیچ چیزی نمیتواند جای احساسی که من در کارم دارم را بگیرد. همیشه در زندگیم سخت تلاش کردم. حالا هم دارم سخت تلاش میکنم تا بهترین خودم باشم. من میتوانم به تو یاد بدهم چطور بهترین خودتان باشید.

تمام تلاشم این هست  که بتوانم همه ی خردم را برای موفقیت شما به اشتراک بگذارم. با اینکه شرایط مالی به سامانی دارم اما این حد خواسته های من نیست. من دوست دارم از نظر مالی به جایی برسم که بتوانم 95 درصد از درآمدم را بدون چشم داشت ببخشم.

پیشنهاد ما به شما : راهکار افزایش درآمد

 

سخن پایانی

 

از اینکه تا پایان مقاله چگونه میلیاردر شدم ،همراه من بوید از شما متشکرم، در این مقاله سعی کردم که مسیر زندگی خودم را برایتان به طور کاملا شفاف بیان کنم و بگویم که اگر من توانستم ،پس حتما شما هم می توانید فقط کافی است که در مسیر صحیح به درستی آموزش ببینید.

من همه چیزهایی که برای آموزش دیدن در این مسیر و در این فضا نیاز دارید را در دوره آموزشی هوش مالی برایتان مفصل مطرح کردم. فقط کافیست که به خودتان اعتماد داشته باشید و شروع کنید ،من در این مسیر در کنارتان هستم.

اکر در خصوص مقاله چگونه میلیاردر شدم نظر و یا صحبت خاصی دارید ، می توانید در بخش نظرات برایمان بنویسد و مطمئن باشید که کارشناسان مجموعه ماهان تیموری با اشتیاق پاسخگو شما خواهند بود.

 





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: