محاسبه قیمت لحظه ای بیت کوین
نوشته شده توسط : نت ویر

1)نحوه محاسبه بیت کوین به تومان در گوگل

 

اما بریم سراغ راه‌هایی که ما میتوانیم قیمت بیت کوین را به صورت لحظه‌ای ببینیم. راحت‌ترین راه برای دیدن قیمت بیت کوین به صورت لحظه و  نحوه محاسبه بیت کوین به ریال، این هست که ما تو گوگل واژه بیت کوین را به انگلیسی سرچ کنیم.

برای این کار کافیه BitCoin رو به انگلیسی توی گوگل سرچ کنیم. وقتی این کارو انجام میدهیم، یک نمودار از قیمت بیت کوین می آید که به طور پیش فرض، قیمت بیت کوین را بر اساس دلار زده شده است. حالا ما اگر بخواهیم  نحوه محاسبه بیت کوین به  را انجام بدهیم، کافی هست گزینه‌ی دلار که به طور پیش فرض USD هست را به Rial تغییر بدیم.

این کار باعث میشود که ما قیمت یک بیت کوین را به ریال ایران محاسبه کنیم. اما از اونجایی که اکثر مردم ما خرید‌های زیر یک بیت کوین دارند، بهترین راه این هست که ما برای محاسبه بیت کوین ، عدد بیت کوین را هم عوض کنیم و به اندازه دارایی خودمون بزنیم.

چون در حالت پیش فرض، ما قیمت یک بیت کوین را می‌بینیم و محاسبه درامد بیت کوین ، تقریبا چیزی بالغ بر دویست میلیون هست. و اکثر مردم ما کمتر از یک بیت کوین در حسابشان دارند. پس شما میتوانید با هر میزان اعشاری که بیت کوین دارید، مبلغ را وارد کنید و محاسبه درامد بیت کوین  را انجام بدید.

پیشنهاد ما به شما: بهترین روش مدیریت سرمایه

 

2) محاسبه بیت کوین در سایت بیت کوین

 

یکی از راه‌های دیگه که خیلی راحته و ما میتونیم خیلی راحت محاسبه بیت کوین به ریال را داشته باشیم، بحث استفاده از خود سایت بیت کوین می باشد. وقتی در سایت بیت کوین میرویم، از‌بخش مارکت می‌توانیم قیمت لحظه‌ای و لایو بیت کوین را ببینیم.

محاسبه بیت کوین به تومان

پس از آنکه توانستیم قیمت بیت کوین را از طریق روش‌هایی که گفتیم به ریال حساب کنید، برای محاسبه قیمت بیت کوین به تومان کافی هست که مقدار ریالی  آن را به تومان تبدیل کنید.

 

3) استفاده از بازار فارکس

 

این راه، یک مقدار پیشرفته تر هست، اما یکی از راه‌های بسیار مطمئن برای محاسبه بیت کوین ، استفاده از بازار فارکس هست. اگر در بازار فارکس حساب دارید که میتوانید خیلی راحت از نرم افزار متاتریدر استفاده کنید و نماد BTCUSD را سرچ کنید و قیمت لحظه‌ای و نوسانات را ببینید.

اما اگر در بازار فارکس حساب ندارید و دوست دارید قیمت را در بازار فارکس به همراه نوسانات ببینید، کافیه که به سایت Trading view به آدرس https: //www.tradingview.com/ بروید و از‌بخش جستجو، نماد BTCUSD را سرچ کنید و قیمت را به صورت لحظه‌ای ببینید.

 

4)استفاده از صرافی‌های آنلاین

 

یکی از راه‌های خرید و فروش بیت کوین در ایران، استفاده از صرافی‌های آنلاین هست. شما میتوانید با استفاده از صرافی‌های معتبری که در بازار ارز‌های دیجیتال هستند، خیلی راحت قیمت لحظه و لایو بیت کوین را ببینید.

برای این کار کافی هست، به یکی از این صرافی‌ها سری بزنید و قیمت بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگه‌ای که می‌خواهید را به طور مستقیم به ریال ببینید. البته این صرافی‌ها، یک قابلیت دیگه هم دارند، آن هم این هست که همشون یک ماشین حساب آنلاین دارند که شما میتوانیند محاسبه بیت کوین را در آن واحد انجام بدید.

پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار آنلاین

 

تحلیل قیمت بیت کوین به ریال

 

همانطوری که به شما قبلا گفتیم، قیمت بیت کوین کاملا به صورت لحظه‌ای در بازار تعیین میشود و هیچ قیمتی را نمیشود به عنوان قیمت ثابت بیت کوین، ارائه کرد. پس برای اینکه شما یه درک درستی از قیمت بیت کوین داشته باشید و بتوانید نحوه تبدیل بیت کوین به ریال و تومان  رو انجام بدید، باید تحلیل قیمت بیت کوین رو هم داشته باشید.

 

یک مثال ساده بخواهم برایتان بزنم، باید بگویم که تو همین چند ماه اخیر، وقتی که کرونا همه‌ی دنیا را تحت تاثیر قرار داد، قیمت بیت کوین، به شدت نزولی شد و دوباره این روزها، دارد مسیر صعودی پیدا میکند. اما مسئله اینجاست که اگر شما بدون اطلاع از قیمت بیت کوین و نحوه‌ی محاسبه  و تبدیل بیت کوین به تومان و ریال، وارد این سرمایه گذاری می‌شدید، تا الان ممکن بود که ضرر‌های بسیاری را متحمل می شدید.

پس اگر تحلیل قیمت بیت کوین را بلد باشید، میدانید که در کف قیمتی باید ورود کنید و در سقف قیمتی بفروشید.

 





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: