قیمت لحظه‌ای بیت کوین را چگونه حساب کنیم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

قیمت بیت کوین چقدر است؟

 

قیمت بیت کوین، بر اساس عرضه و تقاضا مدام در حال تغییر می باشد و هیچ کس نمی تواند یک قیمت ثابت برای بیت کوین بگوید. چون به عبارتی قیمت بیت کوین لحظه‌ای و لایو تعیین می شود. چرا؟ به این دلیل که بیت کوین در بازار‌های جهانی دارد معامله می شود.

بازارهای جهانی هم خاصیتشان این هست که قیمتشان در لحظه تغییر میکند . پس ما برای اینکه قیمت بیت کوین را بفهمیم و بعد بتوانیم محاسبه بیت کوین به ریال را انجام بدهیم، اول از همه باید به قیمت لایو و قیمت لحظه‌ای بیت کوین دسترسی داشته باشیم.

این مطلب برای تو سودمنده، حتما بخونش:

راه اندازی کسب و کار آنلاین

 

چگونه قیمت لحظه‌ای بیت کوین را حساب کنیم؟

 

برای محاسبه‌ی قیمت لحظه‌ای بیت کوین، ما چند تا راه کلی داریم که می توانیم از طریق اونها قیمت بیت کوین را محاسبه کنیم. برای این کار، اول از همه باید این را بدانیم که اصولا بیت کوین تو چه روزایی از هفته معامله میشود.

چون بیت کوین توی بازارهای جهانی معامله میشود، پس ما باید بنا بر روزهایی که بازار جهانی بازه، روزهای معامله‌ی بیت کوین را حساب کنیم. ساعت کاری بازارهای جهانی که ما میتوانیم بر اساس آن محاسبه بیت کوین به ریال  را انجام بدهیم، از روز دوشنبه ساعت دو و نیم بامداد شروع می شود و روز جمعه دو و نیم بامداد هم به وقت ایران تموم می شود.

پس ما روزهای شنبه و یکشنبه به وقت ایران، هیچ معامله لایو و لحظه‌ای در بازار بیت کوین نداریم و اگر شما هم خواستید روزی معامله بیت کوین انجام بدید، بهترین راه این هست که از بامداد دوشنبه، تا بامداد جمعه این کار رو از طریق یک صرافی معتبر انجام بدید.

1)     نحوه محاسبه بیت کوین به تومان در گوگل

 

اما بریم سراغ راه‌هایی که ما میتوانیم قیمت بیت کوین را به صورت لحظه‌ای ببینیم. راحت‌ترین راه برای دیدن قیمت بیت کوین به صورت لحظه و  نحوه محاسبه بیت کوین به ریال، این هست که ما تو گوگل واژه بیت کوین را به انگلیسی سرچ کنیم.

برای این کار کافیه BitCoin رو به انگلیسی توی گوگل سرچ کنیم. وقتی این کارو انجام میدهیم، یک نمودار از قیمت بیت کوین می آید که به طور پیش فرض، قیمت بیت کوین را بر اساس دلار زده شده است. حالا ما اگر بخواهیم  نحوه محاسبه بیت کوین به  را انجام بدهیم، کافی هست گزینه‌ی دلار که به طور پیش فرض USD هست را به Rial تغییر بدیم.

این کار باعث میشود که ما قیمت یک بیت کوین را به ریال ایران محاسبه کنیم. اما از اونجایی که اکثر مردم ما خرید‌های زیر یک بیت کوین دارند، بهترین راه این هست که ما برای محاسبه بیت کوین ، عدد بیت کوین را هم عوض کنیم و به اندازه دارایی خودمون بزنیم.

چون در حالت پیش فرض، ما قیمت یک بیت کوین را می‌بینیم و محاسبه درامد بیت کوین ، تقریبا چیزی بالغ بر دویست میلیون هست. و اکثر مردم ما کمتر از یک بیت کوین در حسابشان دارند. پس شما میتوانید با هر میزان اعشاری که بیت کوین دارید، مبلغ را وارد کنید و محاسبه درامد بیت کوین  را انجام بدید.

پیشنهاد ما به شمابهترین روش مدیریت سرمایه

 

2)     محاسبه بیت کوین در سایت بیت کوین

 

یکی از راه‌های دیگه که خیلی راحته و ما میتونیم خیلی راحت محاسبه بیت کوین به ریال را داشته باشیم، بحث استفاده از خود سایت بیت کوین می باشد. وقتی در سایت بیت کوین میرویم، از‌بخش مارکت می‌توانیم قیمت لحظه‌ای و لایو بیت کوین را ببینیم.

محاسبه بیت کوین به تومان

پس از آنکه توانستیم قیمت بیت کوین را از طریق روش‌هایی که گفتیم به ریال حساب کنید، برای محاسبه قیمت بیت کوین به تومان کافی هست که مقدار ریالی  آن را به تومان تبدیل کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: