محاسبه بیت کوین به ریال و تومان
نوشته شده توسط : نت ویر

 

ماشین حساب تبدیل قیمت بیت کوین به تومان

 

چند وقتی می شود که تب و تاب بازار ارزهای دیجیتال در بین مردم کشورمان رونق پیدا کرده است و خیلی از افراد به این بازار سوق پیدا کردند،اما نکته اصلی اینجاست که برخی از افراد نمی توانند که چه طور و چگونه محاسبه بیت کوین به ریال را انجام دهند.

 

 اگر میخواهید در بیت کوین سرمایه گذاری کنید، اما نمیدانید که چه جوری میتوانید محاسبه بیت کوین به تومان  را انجام بدید. این آموزش را کامل بخوانید. در این آموزش، راه‌هایی را برایتان مطرح می کنیم که بتوانید خیلی راحت  نحوه محاسبه بیت کوین به ریال را انجام بدید.

نکته ای که وجود دارد این است که شما می توانید به عنوان یک کسب و کار خانگی وارد بازار ارز و پول دیجیتال شوید.

 

این روزها بازار ارزهای دیجیتال حسابی داغه و به جرئت می توانیم بگوییم که بیش از بیست تا سی درصد مردم ایران با این بازار آشنایی دارند و معتقدند که خرید ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین ، یک فرصت ناب برای سرمایه گذاری است. اما نکته اینجاست که اگر نگاهی به محاسبه بیت کوین  داشته باشیم، درک خواهیم کرد که خرید یک بیت کوین ، تقریبا چیزی بالغ بر یک میلیارد تومان پای ما آب می خورد و طبعاً این مبلغ بسیار شگفت انگیز می باشد.

اما نکته ای که شاید از همه این ماجراها درباره بیت کوین جالب تر باشد نگاهی به تاریخچه قیمتی بیت کوین هست. روزی خرید یک بیت کوین برای ما چیزی حدود سه تا چهار هزار تومان آب می خورد و حالا باید برای خرید هر بیت کوین یک میلیارد تومان پول خرج کنیم. شاید برای شما هم جای سوال باشد که بیت کوین چه مسیری را طی کرد که امروز محاسبه بیت کوین تنها با ماشین حساب امکان پذیر هست؟

 

پیشنهاد ما به شمابهترین روش مدیریت سرمایه

 

محاسبه سود بیت کوین در این سالها به ما این موضوع را نشان می‌دهد که بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال، دنیای جدیدی را به سمت سرمایه گذاری نوین ایجاد کرده است که نه تنها قیمت ریالی و محاسبه قیمت بیت کوین به تومان بلکه محاسبه بیت کوین به دلار هم این روزها هوش از سر ما می برد. در واقع بیت کوین فرصتی است که عرضه و تقاضا در آن نقش بسیار ویژه ای دارد. بیت کوین آینده بازاری است که احتمالا پول رایج آن نیز یکی از همین ارزهای دیجیتال باشد.

نحوه تبدیل بیت کوین

 

نحوه تبدیل بیت کوین به پول رایجی که ما از آن استفاده می کنیم می تواند موضوع مهمی باشد که ذهن ما را درگیر خود کرده است . اما نکته ای که باید به شما گوشتزد کنیم این است که این موضوع آن قدرها هم که فکر می کنید زیاد سخت نیست و شما به راحتی می توانید با نرم افزارهای موجود در سایت های اینترنتی این کار را انجام دهید.

این موضوع از آن جایی  اهمیت پیدا می کند که به ما نشان می دهد چگونه می توانیم از این بازار و خرید  و فروش بیت کوین و یا ارزهای دیجیتال دیگر کسب سود کنیم، چه مقدار کارمزد می دهیم و چه میزان درآمد و سود ما افزایش پیدا می کند . با این حال درآمد به صورت دلاری می تواند برای هر کدام از ما بسیار جذاب باشد.

از آنجایی که نرخ دلار به تومان و یا ریال بسیار بالا است و ارزش پول کشور ما به شدت پایین آمده است ، درآمد دلاری می تواند به ما کمک کند از تورم و کاهش ارزش پولی کشورمان جلوبیفتیم و در نهایت بتوانیم زندگی خوبی برای خود و خانواده خود بسازیم.

 

سرمایه گذاری روی بیت کوین

 

سرمایه گذاری روی بیت کوین، یکی از مدرن‌ترین و البته پر بازده‌ترین نوع سرمایه گذاری در ایران محسوب میشه. خیلی‌ها، از چند سال پیش، وقتی که هنوز بیت کوین و سرمایه گذاری بر روی بیت کوین بین مردم جا نیفتاده بود، روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کردند و در این چند سال حداقل ۸ برابر روی سرمایه‌هاشون سود کردند. ولی یک مشکلی که همیشه وجود داشته، نحوه محاسبه بیت کوین بوده است. این مسئله بعضی وقتا آنقدر پیچیده میشود که محاسبه‌ها همه غلط از آب در می آید و یک وقتی می بینید، بخشی از سرمایه‌ی خودتان را سر یک محاسبه غلط از دست دادید.

چیزی که باید بدانید این هست که این کار کار سختی نیست. اما نکته اینجاست که قیمت بیت کوین، همیشه نسبت به یک ارز دیگر تعیین می شود که عمدتا هم دلار هست. چون دلار قدرتمند‌ترین ارز جهان می باشد و همه‌ی ارزهای دیجیتال، قیمتشان را بر اساس دلار اعلام میکنند.

پس ما برای محاسبه‌ی بیت کویین به ریال، اول از همه باید قیمت دلار را داشته باشیم. بعد برویم قیمت جفت ارز بیت کوین به دلار رو پیدا کنیم و بعد بر اساس قوانین محاسبه بیت کوین به ریال ، ببینیم که چقدر سود کردیم و چقدر توی سرمایه گذاری خودمان توانستیم سرمایمان را چند برابر کنیم.

پیشنهاد ما به شما: راه اندازی کسب و کار آنلاین





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: