چگونه یک شبه به ثروت برسیم
نوشته شده توسط : نت ویر

یک شبه  به ثروت رسیدن

 

خیلی ها ما دوست داریم که یک شبه به پول زیادیبرسیم  و به همین دلیل مدام به خودمان می گوییم من می‌خواهم پولدار بشوم و یا اینکه همش سؤالاتی مثل من چگونه درآمد بالا داشته باشیم و یا چگونه به درآمد بالا برسیم را خودمان می پرسیم.

به همین دلیل مدام به دنبال ایده‌های پولساز می‌گردند و بالاخره یک کاری را شروع می کنند و انجام میدهند. تا اینجای قضیه که شما مدام از خودتان بپرسید که چیکار کنم پولدار بشوم و یا هر روز به خودتان تلقین کنید که من می خواهم پولدار بشوم و در نهایت برای خودتان اقدامی  در نظر بگیرید تا به وسیله آن به هدف خود برسید.

پیشنهاد ما به شما: افزایش درآمد برای کسب و کار

 

چگونه کارخانه دار شویم؟

 

وقتی که شما این کارها رو انجام میدید نشان دهنده این موضوع هست که شما باور دارید که به پول می‌خواهید برسید. قضیه اونجایی بد می شود که این افراد پس از مدتی که می‌بینند از این کارشان نتیجه نگرفتند پس از مدتی خیلی سریع کار خودشان را رها می‌کنند چون که فکر می‌کنند که این کار نمی‌تواند به اندازه کافی برایشان پول خلق کند و اون ها باید به دنبال ایده دیگه‌ای باشند.

به همین دلیل کارشان را رها می‌کنند و به دنبال کار دیگه‌ای می‌گردند و پس از مدتی اون کار رو هم رها می کنند و این چرخه به قدری تکرار میشود که در نهایت از انجام کار نا امید می شوند و پس از مدتی اون کار را رها می کنند.  و این چرخه بارها و بارها تکرار می شود و در نهایت به جایی می‌رسد که انرژیشون تموم می شود. زمانی که برای اهداف خودمان انتخاب می‌کنیم باید بسیار اصولی باشد و صبر داشته باشیم و سخت تلاش کنیم که تا آن زمانی که مد نظرمان هست اهدافمان رو تیک بزنیم.

بر عکس سؤال چگونه میلیاردر شدم ، گفتن عبارت اگر شرایط مالی خوب شود که ما رو خیلی عقب نگه ‌می‌دارد و نمی گذارد به این سوال پاسخ دهیم که چگونه کارخانه دار شویم  و درآمد میلیاردی داشته باشیم.

در واقع وقتی که یک یا چند ایده پولساز پیدا می کنید و در مورد آن هم تحقیق می‌کنید و در نهایت بهترین‌ آن ایده‌ها را انتخاب می کنید اما عبارتی مثل اگر شرایط مالی جور بشود این کار را عملی می‌کنم، همینجا بزرگ‌ترین ضربه‌ را به خودتان می‌زنید. بچه‌ها هیچ وقت قرار نیست شرایط جور بشود  بلکه قراره که شما خودتان شرایط را جور کنید. این یکی از موضواعتی هست که باعث شد میلیاردر شدم.

این که الان میلیاردر شدم رو نبینید ! وقتی که من پیک کتاب را شروع کردم هیچ چیز جور نبود و من فقط با دوتا خط تلفن کارم رو شروع کردم. ازتون خواهش می‌کنم که دنبال جور شدن شرایط نباشید بلکه همه تلاشتان را بکنید که خودتون شرایط رو جور کنید.

پیشنهاد ما به شما:کسب و کار موفق

 

هوش مالی: فرصتی منحصر به فرد

 

هوش مالی در حال حاضر یک فرصت در کشور می باشد که باعث شد خود من هم به کمک اون میلیاردر شدم.

در حال حاضر همه در مورد ذهن و ذهنیت صحبت می کنند اما هوش مالی از راهکارهای عملی می گوید. خیلی ها را میشناسم که کار ندارند و بلد نیستند یک کار ساده را راه بندازند و توسط همسرشان تحقیر میشوند. من خیلی ها را میبینم که کارمند هستند و به خاطر حقوق ناچیزشون توسط مدیرشان تحقیر میشوند و حتی نمیتوانند یک خواسته ی فرزندشان را برآورده کنند.

ازت می خواهم همین الان یک تصمیم جدی بگیری و از پایین همین کلیپ با لینک به وبسایت بروید و سوالاتان را بپرسید. هرآنچه در ذهنت هست را بپرس

و من روز 5 شنبه سعی میکنم به همه ی سوالاتتان پاسخ بدهم. خدارو شکر میکنم بخاطر حضور در زندگی من و حضورش در زندگی تو

حس امروزم خیلی خوبه چون اومدم به جایی که از اونجا استارت زدم. و به تمام رنج هایی که کشیدم افتخار میکنم. و به جایگاهی که امروز دارم افتخار میکنم.

علم ثروتمند شدن

 

اگه میبینید تعداد ثروتمندها روز به روز دارد بیشتر می شود به خاطر این هست که علم ثروتمند شدن آمده است. مردم برای ثروتمند شدن آموزش میبینند.

برای اولین بار آقای ناپلئون هیل در جهان دست به این جور آموزش ها زد. امروزه خیلی ها هستن که برای ثروتمند شدن مردم آموزش میدهند. پس شما خیلی زودتر از اون چیزی که فکر می کنید میتوانید به موفقیت برسید. سوال ها خیلی عالی بود اما اکثرا شخصی بود و درباره ی هوش مالی نبود. با این که من در مورد خیلی از این سوالهای شخصی، در دوره ی هوش مالی، ساعت ها راهکار دادم.

کافی است فقط یک سال راهکارهای من را باور کنید. من به شما قول میدهم اگر نتایج این یک سال را در یک کفه ی ترازو . و نتایج بقیه ی عمرتان را در یک کفه ی دیگر بگذارید، کفه ی این یک سال سنگین تر خواهد بود. من همه ی سوالات شما رو درک می کنم. حتی سوال و کامنت مهدی 16 ساله ای رو که نوشته بود آقای تیموری من استرس آینده م را دارم.

مهدی جان من درکت می کنم چون من هم توی سن 15 سالگی استرس آینده م را داشتم.

 





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: