چگونه به درآمد بالا برسیم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

چگونه به درآمد بالا برسیم؟

 

در خصوص این که چگونه میلیاردر شدم می خواهم بگویم که ،در طول این سالها ،خیلی از افراد از من راه پول درآوردن را پرسیدند و همچنان از من می پرسند که خودت از چه راه هایی به درآمد بالایی رسیدی ؟ و ما می توانیم از چه راه هایی به درآمدهای خوبی برسیم؟ در این مقاله ،پاسخ تمام سوالاتتان را خواهید گرفت.

رسیدن به درآمد بالا موضوعی است که خیلی از افراد است. به همین خاطر کارهای متفاوتی انجام می دهند تا این اتفاق بیفتد. به‌طور مثال بعضی از افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار جدیدی هستند  . با این وجود خیلی از ما دوست داریم که بدانیم چگونه کارخانه‌ دار شویم و در نهایت این موضوع برای ما اهمیت پیدا می کند  که چگونه به درآمد بالا برسیم و در نهایت به این موضوع برسیم که چگونه درآمد میلیاردی داشته باشیم .

به همین خاط می خواهم دراین مقاله به شما بگویم چگونه در مدت 3 سال میلیاردر شدم. تا شما نیز بتوانید از کارهایی که انجام داده ایم ایده بگیرید و شما نیز مانند من به درآمد بالا دست پیدا کنید. به همین دلیل شما بعد از خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که چگونه به درآمد بالا برسید.

خیلی از از ما به این موضوع فکر می کنیم که چگونه می توانیم کارخانه‌دار شویم و کسب و کار بزرگی برای خود داشته باشیم و یاد بگیریم چگونه درآمد میلیاردی داشته باشیم و در نهایت به آزادی مالی دست پیدا کرده ، زندگی رضایت بخشی را تجربه کنیم  و خوب زندگی کنیم و زمین را جای بهتری برای زندگی دیگران کنیم.

پس با من همراه باشید تا به شما بگویم چگونه میلیاردر شدم.

 

 

پیشنهاد ما به شماکسب و کار موفق 

 

میخواهم در مورد یک موضوع بسیار مهم برایتان صحبت کنم, امروز می خواهم درباره ی یک فرصت عالی با همدیگر صحبت کنیم، که با اون به کسب درآمد میلیاردی برسید. همه این سوال ها را  از من میپرسند که من چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم . همه ما لیاقت این را داریم که برای میلیاردر شدن تلاش کنیم و به آرزوهای خود دست پیدا کنیم.

با توجه به اینکه دوره هوش مالی آماده شده است.می خواهم این موضوع را مطرح کنم تا ببینم آیا خودم در جایگاهی هستم که بتونم به طور صحیح به مردم آموزش بدم یا خیر. چون همانطور که میدانید افراد زمانی میتوانند آموزش صحیح بدهند که خودشان راهی را رفته باشند و به موفقیت هایی دست پیدا کرده باشند.

 

ولی من چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم

 

من درسته که الان میلیاردر شدم اما در گذشته شرایط متفاوتی داشتم. سن 15 سالگی تصمیم گرفتم بیام تهران به همراه خواهر و برادرم 2  سال اول زندگی خوب بود خانه بود ولی سه سال بعدش تا سن 20 سالگی من در یک اتاق 5 متری پشت آسانسور زندگی می کردم. که حتی گاز هم نداشت و من زمستان ها از سرما و تابستون ها از گرما اذیت میشدم.هرکاری می کردم تا موفق بشوم تو شرکت های مختلف کار کردم.

نمایشگاه کتاب، شرکت آسانسوری ، گمرک و…

خیلی تلاش می کردم تا بتوانم به موفقیت برسم و تو اون 20 سالگی جز فقیرترین 20 ساله های دنیا بودم. شکست احساسی بسیار بدی داشتم و از نظر مالی خیلی ضعیف بودم. یک روز با دوستام رفته بودم بیرون و بخاطر نداشتن 5 هزار تومان پول خیلی تحقیر شدم. اونجا بود که تصمیم گرفتم زندگیم را متحول کنم، دوباره بلند شوم و زندگی خودم را رقم بزنم

و به رویاهایی که میخواهم برسم.

 

پیشنهاد ما به شماافزایش درآمد برای کسب و کار

 

لحظه تغییر جهت زندگی من که میلیاردر شدم

 

در خصوص این که من چه جوری میلیاردر شدم باید بگم که ،در سن 20 سالگی تصمیم گرفتم زندگیم را برای همیشه تغییر بدهم و دنبال یک نشانه بودم تا شروع کنم. خدا آن نشانه را به من نشان داد و یکی از دوستانم به من گفت که بیا پیک کتاب رو راه بنداز و این کار جدید را شروع کن. زمانی که این کار را شروع کردم خیلی انرژی و انگیزه داشتم. یک روز یکی از دوستانم به نام بهزاد مقدم اومد پیشم و گفت:

مگه تو کار کتاب نکردی؟

 

گفت میتوانی با تبلیغات مشتری پیدا کنی و کسب و کارت را رونق بدی. و من موسسه پیک کتاب تهران را فقط با 2 تا خط تلفن استارت زدم. من می گفتم تلاش می کنم و می خواهم به اونجایی که می خواهم برسم. خیلی ها من را مسخره می کردند و به خاطر رویاهایی که داشتم تحقیرم می کردند. همیشه می گفتند باشه تو می تونی و لبخند می زدن.

 در واقع اون ها داشتند من را مسخره می کردند اما من از آنها انگیزه می گرفتم ،چون مطمئن بودم که روزی به موفقیت خواهم رسید و به همه این کسانی که الان من را مسخره می کنند ،ثابت خواهم کرد که من می توانم.

پشت اون لبخندشان من می فهمیدم که منظورشان این هست  که من نمیتوانم. من انرژی بیشتری پیدا می کردم تا بتوانم به اونجایی که لایقش هستم، برسم. در عرض سه سال خیلی از کارها را انجام دادم و توانستم به همه خواسته هایم و رویاهایم برسم. برای خودم درآمد غیر فعال ایجاد کردم به نحوی که دیگر لازم نبود کار کنم و ثروت خودش می آمد.

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: