بهترین جملات جملات انگیزشی در دنیا
نوشته شده توسط : نت ویر

بهترین جملات جملات انگیزشی در دنیا + عبارت های انگیزشی کسب و کار

 

برای رسیدن به موفقیت باید بتوانیم حال خود را در سطح مطلوبی نگه داریم ولی گاهی اوقات که شرایط مطابق میلمان پیش نمی رود و چالش های مختلفی پشت سر هم برایمان پیش می آید، انرژی ادامه دادن را از دست می دهیم. این نقطه همان جایی است که انسان های موفق از آن عبور می کنندو  سایر کسانی که دستاوردهای بزرگی برای خودشان خلق نکرده اند، در آن گیر می کنند. صحبت کردن با مشاور، کتاب خواندن، تفریحات مختلف، صحبت با یک دوست، رجوع به سخنان انگیزیشی بزرگان از جمله شرایطی هستند که می توانند انسان را از آن شرایط خلاص کنند. تمام راه های فوق تاثرگذار هستند ولی شرایط ایده آل آن است که ما در تمام شرایط سعی کنیم انرژی داشته باشیم. در این صورت در زمان سختی به دنبال آن نخواهیم بود. یکی از راه های آسان که باعث به وجود آمدن انگیزه می شود، خواندن جملات و عبارات انگیزیشی است. در این مقاله از تاثیر خواندن جملات انگیزشی سخن گفته ایم و بهترین جمله های انگیزشی که می توانند، سطح انرژی شما را تا حد قابل توجهی افزایش دهند، استفاده کرده ایم.

پیشنهاد ما به شما: افزایش انگیزه در کار و زندگی

جملات انگیزشی چطور می تواند حال ما را بهتر می کند؟

 

هر یک از ما دو جنبه منطقی و احساسی داریم. این دو عامل تاثیر بسیار زیادی بر روی هم می گذارند. برای مثال اکثر افراد تا قبل از سن ۲۸ سالگی تصمیمات احساسی زیادی می گیرند. در این سن با اینکه این افراد قوه منطق دارند، اما احساساتشان بر منطق آنها غالب است.

با گذشت از سن ۲۸ سالگی کم کم از قدرت جنبه احساسی کاسته می شود و به منطق اضافه می شود. به طوری که با گذشت از سن ۴۰ سالگی  جنبه احساسی شما به صورت قابل توجهی کاسته می شود و بیشتر با کمک تکنیک های تصمیم گیری ، رفتارها و… جنبه منطقی به خود می گیرند.

زمانی که شما شکستی را در زندگی خودتان تجربه می کنید، به طور کلی از جنبه احساسی به موضوع نگاه می کنید و احساس می کنید که دیگر نمی توانید که هیچ کاری انجام دهید و باید شکست را بپذیرید. همین مسئله باعث می شود که منطق شما نیز بیشتر به دنبال دلایلی برای ادامه ندادن بگردد.

در این شرایط شما با خواند جملات انگیزشی جنبه احساسات خودتان را  تقویت می کنید و در نهایت این قسمت باعث ایجاد شور و انگیزه در سراسر وجود شما می شود و منطق شما را وادار می کند که  برای نجات از این وضعیت کاری کند.

 

چگونه خود را ایجاد انگیزه کنیم

 

-1    ایجاد یک محیط مثبت

 

موسیقی می تواند به اندازه نقل قول های انگیزشی یک محرک قدرتمند باشد.

هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید ، قبل از اینکه روز خود را شروع کنید ، چند آهنگ با صدای بلند پخش کنید تا کار شما را ادامه دهد.. با قرار دادن ذهنیت در حالت مثبت ، می توانید به انگیزه خود نزدیک شوید.

 

-2   بردهای کوچک خود را جشن بگیرید

 

وقتی به هدف بزرگ خود فکر می کنید ، گاهی احساس خستگی می کنید. چرا؟ زیرا اهداف بزرگ بلافاصله محقق نمی شوند. در عوض ، شما باید اهداف کوچک ایجاد کنید تا در طول مسیر شما را به هیجان بیاورد. شما می توانید با هدف گذاری صحیح ، بیشتر هدف گرا باشید و عادت موثرتری ایجاد کنید.

 پشنهاد ما به شما: معروف ترین جملات انگیزشی

 





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: